ورود / عضویت
تاریخ 1402/10/20 ساعت 17:57

آزمون: برگزاری منظم لیگ به آمادگی تیم ملی کمک بسزایی می کند

آزمون: برگزاری منظم لیگ به آمادگی تیم ملی کمک بسزایی می کند سرمربی تیم ملی فوتبال زنان درباره برگزاری اردوی انتخابی سه روزه تیم ملی فوتبال زنان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون گفت: اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان را از 15 تا 18 دی ماه به مدت 3 روز با حضور بازیکنان جوان در مرکز ملی فوتبال برگزار کردیم. در واقع برگزاری منظم لیگ به آمادگی تیم ملی بزرگسالان و تیم های پایه کمک بسزایی می کند. یک تعامل خیلی خوبی در حال حاضر در فوتبال زنان برقرار شده و امیدوارم در آینده تعداد تیم های بیشتری در لیگ برتر فوتبال زنان شرکت کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: اردوی خیلی خوبی داشتیم، تلفیقی از جوانان و کسانی که کمتر دیده شده بودند. واقعا استعدادهای خوبی که در سرتاسر کشور وجود دارند و این نوید را به ما می دهند که در آینده نزدیک پشتوانه خوبی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان داشته باشیم. بدون تردید باز هم بازیکنانی مستعدی هستند که هنوز آنها را ندیده ایم. در همین راستا بازی‌های لیگ برتر را رصد می‌کنیم تا نه تنها عملکرد ملی‌پوشان را ارزیابی کنیم بلکه سبب ایجاد انگیزه برای دیگر بازیکنان تیم‌های باشگاهی باشیم.


مریم آزمون, تیم ملی فوتبال زنان ایران


دیدگاه شما
دیدگاه ها
پوشش اخبار و حواشی فوتبال بانوان/ پخش زنده فوتبال بانوان اروپا و جهان از طریق کانال روبیکایی فوتبال بانوان
https://rubika.ir/Womenfootball