ورود / عضویت
تاریخ 1402/04/18 ساعت 13:32

مریم آزمون: ملی پوشان در بازی برابر روسیه محک جدی می خورند

مریم آزمون: ملی پوشان در بازی برابر روسیه محک جدی می خورند سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید دو بازی دوستانه برابر روسیه می‌تواند شروع خوب برای حضور در مرحله دوم مقدماتی المپیک باشد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره وضعیت بازیکنان گفت: تمرینات مان از روز (پنجشنبه 15 تیر) در دو نوبت زیر نظر کادر فنی در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود تا ملی پوشان بتوانند به آمادگی کامل برای دو دیدار دوستانه برابر روسیه برسند.

آزمون در خصوص برگزاری دیدار مقابل روسیه گفت: دو بازی دوستانه در فیفا دی با تیم ملی فوتبال روسیه در تاریخ های 23 و 27 تیرماه داریم. برای اولین بار است که این دو تیم در مقابل هم قرار می گیرند. کشور روسیه به لحاظ تبلیغاتی خیلی روی این بازی کار کرده است. ما هم خیلی خوشحالیم که می توانیم دو بازی در فیفادی با این تیم داشته باشیم. روسیه در رنکینگ جهانی در رتبه 32 قرار دارد. تیم بسیار خوبی است و سبک بازی آنها اروپایی است. با توجه به زمانی که در اختیار داریم در این اردو طوری برنامه ریزی کرده ایم که بازیکنان را در پست های مختلف با یکدیگر هماهنگ کنیم و با یک ریکاوری خوب بچه ها را با ذهن برنده وارد زمین مسابقه کنیم. امیدوارم به اهداف مان چه به لحاظ فنی و چه گروهی در این دو بازی برسیم.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ما عملکرد مناسب و موفق در مرحله دوم مسابقات مقدماتی آسیایی المپیک است و باید از این دو بازی دوستانه نهایت استفاده را ببریم. آنچه مسلم است حضور در بازیهای تدارکاتی مختلف تجربه بازیکنان را بالا می برد ضمن اینکه کادر فنی به آنالیز عملکرد ملی پوشان می پردازد و پس از شناختن شرایط بازیکنان، برنامه ریزی دقیق تری را برای آنها در نظر خواهد گرفت. بنظرم ملی پوشان در بازی برابر روسیه محک جدی می خورند.

آزمون در پایان خاطر نشان کرد: در بازی برابر روسیه نیز برای هر دیدار برنامه خاص خود را داریم، بدون تردید بازی اول برای ما مهمتر است. ما تمام تلاش خود را برای موفقیت در هر دو بازی انجام می دهیم و هدفمان کسب موفقیت در این بازیها است. امیدوارم بازیکنان بهترین عملکرد خود را در این دو دیدار داشته باشند. دو بازی دوستانه برابر روسیه می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات مرحله دوم آسیایی المپیک باشد. امیدوارم در فیفا دی های پیش رو بازیهای تدارکاتی با تیم های مطرح و قدرتمند دنیا داشته باشیم و بدون تردید انجام این مسابقات به پیشرفت و توسعه تیم ملی فوتبال بانوان کمک بسزایی خواهد کرد.

لازم به توضیح است، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان روز چهارشنبه 21 تیرماه برای انجام دو بازی دوستانه با روسیه به این کشور اعزام می شود. دیدار اول 14 جولای (جمعه 23 تیر) در شهرکازان و بازی دوم 18 جولای (سه شنبه 27 تیر) در شهر مسکو برگزار می شود. این دو دیدار به منظور آماده‌سازی تیم ملی برای مرحله دوم رقابتهای انتخابی المپیک که آبان ماه برگزار خواهد شد، انجام می شود.


مریم آزمون, سرمربی تیم ملی فوتبال زنان, تیم ملی فوتبال زنان ایران


دیدگاه شما
دیدگاه ها