ورود / عضویت
تاریخ 1402/04/29 ساعت 17:22

مریم آزمون: بازی مقابل روسیه تجربه بسیار مفیدی بود

مریم آزمون: بازی مقابل روسیه تجربه بسیار مفیدی بود سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران درباره برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل روسیه، با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون گفت: از اینکه برابر تیمی که در سطح بالای فوتبال بوده، در رنکینگ ۲۴ فیفا قرار دارد و در اروپا که مهد فوتبال است، به رقابت پرداختیم، خوشحالم و از فدراسیون فوتبال که این بازی را برای ما تدارک دید تشکر می کنم. بدون شک این دو دیدار تدارکاتی را شروع خوبی برای بازی های بعدی می دانم.

وی گفت: ببنید اگر یک تیم فوتبال با بهترین امکانات در بهترین شرایط فقط تمرین کند تا بازی و رقابت رسمی تدارکاتی نداشته باشد، نمی تواند از نظر فنی و روانی نسبت به تیم خود و تک تک بازیکنان شناخت پیدا کند و این بازی در این سطح برای تیم ما بسیار عالی بود با توجه به اینکه ما چند ماه زمان تا مسابقات اصلی داریم، معتقدم محک خوبی خوردیم.
آزمون ادامه داد: در بازی های تدارکاتی واقعا نتیجه خیلی مهم نیست و برای من مربی بدون شک نتایج فنی و انالیز بازیکنانم خیلی مهمتر بود که خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدم. اینکه ما در چه پستهای ضعف داریم و باید از بازیکنان آماده لیگ کمک بگیریم باعث خواهد شد تا در روند رو به رشد تیم برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.
وی افزود: ما باید روند بازی با تیم های تراز اول را در دستور کار داشته باشیم و حداقل تا قبل از مسابقات بتوانیم در فیفا دی ها بازی برگزار کنیم. اگر ما با تیم ضعیف تر از خودمان بازی می کردیم مطمئنا نمی توانستیم به نقاط ضعف خود پی ببریم و حتی بازیکنان را در پست های مختلف در شرایط مسابقه ازمون و خطا قرار دهیم.
آزمون در پایان گفت: این بازی از نظر فنی به من و بازیکنانم خیلی کمک کرد. از نظر روحی هم بازیکنانم به یک خودباوری و اعتماد به نفس خوبی رسیدندو بازی دوم خیلی راحتر کار کردند.


تیم ملی فوتبال زنان ایران, مریم آزمون


دیدگاه شما
دیدگاه ها