ورود / عضویت
تاریخ 1402/03/20 ساعت 21:11

ارزیابی دختران فوتبالیست برای راهیابی به تیم ملی نوجوانان

ارزیابی دختران فوتبالیست برای راهیابی به تیم ملی نوجوانان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران کشور گفت: دختران فوتبالیست از سراسر کشور در اردوی استعدادیابی ارزیابی و بهترین ها برای راهیابی به تیم ملی انتخاب می شوند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان ؛ شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران کشور در اردوی استعدادیابی استان گیلان انتخابی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران ایران اظهار داشت: سطح کیفی بازیکنان در این اردو خوب بود ، بازیکنان بسیار خوبی در بین همین شرکت کنندگان در اردو وجود دارند که پتانسیل ها و ظرفیت های آینده فوتبال ما خواهند شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این شرکت کنندگان بازیکن فوتسال بوده اند، افزود: شرکت کنندگان در این اردو در قالب ۴ تیم ۱۱ نفره بودند و دو تعویضی نیز داشتیم. این بازیکنان باید در زمینه فوتبال تحت آموزش قرار گیرند و راه پیشرفت برای این منظور وجود دارد .اگر جداسازی بین فوتبال و فوتسال انجام شود و سرمایه گذاری در زمینه استعدادها صورت گیرد و بازیکنان در مدارس فوتبال فعالیت کنند ، قطعا پتانسیل های خوبی در لیگ یک و دو خواهند بود.

وی اضافه کرد: این نوجوانان آیندگان فوتبال ایران هستند و امیدوارم که بمانند دوره قبل بهترین ها را در تیم ملی نوجوانان داشته باشیم.

مهینی با اشاره به برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان گفت : اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه با شرکت بازیکنان فوتبال از ۱۷ استان در رشت برگزار می شود و در عصر پنج شنبه و صبح جمعه تیم ها به رقابت می پردازند و زیر نظر کادر تیم ملی فوتبال بانوان و استعدادیاب های خوب استان گیلان ارزیابی می گردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر کشور ادامه داد: از بازیکنانی که امروز در اینجا مورد ارزیابی قرار گرفتند بهترین ها به تعداد هفت یا هشت نفر با هماهنگی استعدادیاب ها در کنار بازیکنان تیم ملی ارزیابی خواهند شد.

مهینی در پایان گفت : بهترین ها در لیست اسامی اردوی دوم به فدراسیون فوتبال معرفی خواهند شد.

خبرنگار: علی سمرقندی


شادی مهینی, مریم آزمون


دیدگاه شما
دیدگاه ها