ورود / عضویت
تاریخ 1402/06/22 ساعت 22:13

پایان یک احتمال؛ شمس آذر قزوین قطعا در لیگ فوتبال زنان نخواهد بود

پایان یک احتمال؛ شمس آذر قزوین قطعا در لیگ فوتبال زنان نخواهد بود به گفته یک منبع آگاه قزوین هیچ نماینده ای در لیگ فوتبال زنان امسال نخواد داشت.

به گزارش فوتبالدخت پس از اطلاعیه سازمان لیگ مبنی بر امکان حضور باشگاه های فعال لیگ فوتبال مردان در لیگ فوتبال زنان صحبت هایی در خصوص حضور شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در لیگ کوثر به گوش می رسید تا جایی که گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ ضمن تایید درخواست سهمیه این دو باشگاه اعلام کرده بود به رغم این اتفاق، انتظار استقبال بیشتری از سوی سایر باشگاه ها داشت و با این وجود، لیگ کوثر با همین تعداد تیم برگزار خواهد شد.

حالا اما با خبرهای رسیده به فوتبالدخت مشخص شد شمس آذر قزوین به جز همان صحبت های ضمنی اولیه فعالیتی برای تشکیل تیم فوتبال زنان انجام نداده و حتی هیچ برنامه‌ای هم در مدت زمان باقی مانده برای تشکیل تیم فوتبال زنان ندارد.

با این وجود باید دید برخلاف صحبت های گلاره ناظمی تعداد تیم های حاضر در لیگ کوثر به عدد سیزده می‌رسد یا تغییری در خصوص سهمیه تیم ها و روند سقوط و صعود آن ها برای لیگ چهارده تیمی ایجاد خواهد شد.

در کمتر از شصت روز آینده لیگ شانزدهم برگزار خواهد شد و به جز عدم حضور شمس آذر قزوین که محرز شده وضعیت دیگر باشگاه درخواست دهنده یعنی استقلال خوزستان هم نامشخص است.


شمس آذر قزوین, گلاره ناظمی


دیدگاه شما
دیدگاه ها