ورود / عضویت
تاریخ 1402/06/02 ساعت 13:24

گلاره ناظمی: توقعمان بیشتر بود / با شرایط فعلی لیگ 12 تیمی از اواسط آبان ماه برگزار می‌شود

گلاره ناظمی: توقعمان بیشتر بود / با شرایط فعلی لیگ 12 تیمی از اواسط آبان ماه برگزار می‌شود مسئول کمیته مسابقات بانوان فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه فقط دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین برای شرکت در لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از تسنیم گلاره ناظمی گفت: باتوجه به مصوبه‌ای که در دو ماه گذشته به باشگاه‌های لیگ برتر ارسال کردیم تیم‌هایی که در لیگ آقایان شرکت می‌کنند امسال می‌توانند در لیگ برتر فوتبال دارای امتیازاتی باشند. تا به امروز استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین برای حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: توقع ما خیلی بیشتر از این بود بویژه از تیم‌های صاحب نامی که توقع حمایت داشتند که در مسابقات بانوان حضور داشته باشند اما متاسفانه تا به این لحظه به جز این دو تیم هیچ تیم دیگری اعلام آمادگی نکرده‌ است و امیدوارم در فرصت باقیمانده شاهد حضور تیم‌های بیشتری باشیم که در حوزه بانوان به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. ما آمادگی‌داشتیم که مسابقات را با تعداد تیم بیشتری برگزار کنیم اما اگر تعداد تیم‌ها به 12 تیمی که تا الان هستند منتهی شود مسابقات را به صورت رفت و برگشت در 11 هفته و طی 22 هفته بعد از مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک و جام باشگاه‌های آسیا یعنی از اواسط آبان ماه برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: امسال دو تیم تهرانی داریم که در لیگ دسته یک کشور صاحب مقام شده و به لیگ برتر صعود کردند. در این چند سالی که مسابقات لیگ را برگزار می‌کنیم شروع مسابقات ما با حضور 5 تیم بود اما درحال حاضر در دسته دو و یک و همینطور لیگ‌های پایه و مسابقات زیر گروه داریم که در فوتبال فعالیت می‌کنند.

مسئول مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا با اضافه شدن تیم‌های فوتبالی از لحاظ بازیکنان خوب و حرفه‌ای مشکلی ندارید؟ گفت: اگر این سوال را پنج سال گذشته از من می پرسیدید قطعا می‌گفتم خیر اما در حال حاضر این پتانسیل وجود دارد و ما در شش رده لیگ فوتبال برگزار می‌کنیم که اگر تعداد تیم‌ها بیشتر شود تیم‌های بهتری خواهیم داشت. درحال حاضر نظر من این است که خیلی از استان‌های ما به خاطر نبود باشگاه‌ها چون در برخی استان‌ها که باشگاه دارند بازیکنان فعالیت می‌کنند و قطعا مشکلی نخواهیم داشت و بازیکن به تعداد تیم‌های لیگ برتری خواهیم داشت درصورتیکه از فوتبال بانوان حمایت شود.


گلاره ناظمی


دیدگاه شما
دیدگاه ها