ورود / عضویت
تاریخ 1402/04/11 ساعت 13:22

درخواست استقلال خوزستان برای حضور دوباره در لیگ فوتبال زنان

درخواست استقلال خوزستان برای حضور دوباره در لیگ فوتبال زنان بعد از شمس آذر قزوین، استقلال خوزستان هم برای حضور در لیگ برتر زنان اعلام آمادگی کرد.اعلام آمادگی آبی‌ها برای حضور در لیگ زنان

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه، هفته گذشته سازمان لیگ فوتبال ایران با ابلاغ یک مصوبه جدید، اعلام کرد که هر شانزده‌ تیم لیگ برتر آقایان، می‌توانند بدون خرید امتیاز، در لیگ آتی فوتبال زنان تیم‌داری کنند. در این بین سپاهان، ملوان و پیکان تیم‌هایی بودند که در فصل گذشته نیز در لیگ برتر زنان تیم‌داری می‌کردند و بدین ترتیب با این مصوبه جدید سازمان لیگ به تأیید اعضای هیات رئیسه نیز رسیده است، 13 تیم دیگر، می‌توانند به حوزه زنان ورود کنند.

اما بعد از انتشار این خبر، شمس آذر قزوین نخستین تیمی بود که برای حضور در لیگ شانزدهم زنان اعلام آمادگی کرد و حالا گلاره ناظمی، به عنوان مسئول برگزاری لیگ برتر زنان در گفت و گو با ورزش سه از اعلام آمادگی رسمی استقلال خوزستان برای تیم‌داری در بخش زنان می‌گوید.

ناظمی ضمن تأیید این خبر، از سایر باشگاه‌ها نیز دعوت کرد که تا قبل از اتمام فرصت ابلاغ شده به باشگاه‌ها، یعنی 17 تیر ماه، آمادگی خود را برای حضور در فصل آتی لیگ زنان اعلام کنند.


استقلال خوزستان


دیدگاه شما
دیدگاه ها