ورود / عضویت
تاریخ 1402/04/05 ساعت 10:32

هدیه سازمان لیگ به همه تیم‌های لیگ برتر مردان؛ سهمیه در لیگ فوتبال زنان!

هدیه سازمان لیگ به همه تیم‌های لیگ برتر مردان؛ سهمیه در لیگ فوتبال زنان! با اعلام سازمان لیگ فصل آینده باشگاه‌های لیگ برتری در فوتبال زنان سهمیه دارند.

به گزارش فوتبالدخت موضوع تشکیل تیم‌های زنان برای باشگاه‌های لیگ برتری یکی از الزاماتی بود که فدراسیون فوتبال نسبت به آن تاکید زیادی داشت. دلیل آن اما تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کسب مجوز حرفه ای بود که همواره به نحوی از سوی مراجع ایرانی نادیده گرفته می‌شد.

از این رو سازمان لیگ فوتبال ایران با صدور یک اطلاعیه، از تخصیص سهمیه به باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال مردان برای تیم‌داری در بالاترین سطح فوتبال زنان خبر داده است.

در متن این اطلاعیه آمده؛

طبق مصوبه سازمان لیگ به جهت ایجاد شرایط مطلوب‌تر دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های لیگ برتر، توسعه فوتبال بانوان، افزایش سطح کیفی، ارتقای رشد و پویایی هرچه بیشتر لیگ برتر و همچنین ایجاد انگیزه بیشتر در کشف استعدادهای جدید و بالا بردن استانداردهای باشگاه‌های حاضر در حوزه فوتبال بانوان و برای  گسترش جامعه آماری و افزایش حامیان مالی و سرمایه گذارهای بخش خصوصی، مقرر گردید در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به باشگاه‌های لیگ برتر آقایان امتیاز لیگ برتر فوتبال بانوان بدون امکان انتقال تخصیص داده شود.

بخوانید: چهار ایراد به یک شبه لیگ برتری شدن!




سازمان لیگ


دیدگاه شما
دیدگاه ها