ورود / عضویت
تاریخ 1399/11/18 ساعت 19:00

در مرحله بعدی رقابت ها مسئله مرگ و زندگی است

مریم جهانجاتی: بازیکنان که موش آزمایشگاهی نیستند

مریم جهانجاتی: بازیکنان که موش آزمایشگاهی نیستند به گزارش فوتبالدخت مریم جهان نجاتی سرمربی تیم بانوان شهرداری سیرجان در خصوص بازی امروز مقابل سارگل بوشهر گفت: بدترین قضاوت داوری را در طول دوران مربیگری ام در دیدار امروز دیدم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: علیرغم تشریفاتی بودن این دیدار ما خیلی موقعیت روی دروازه حریف خلق کردیم که به غیر از دوگلی که زدیم دو گل دیگرمان را هم داور مردود اعلام کرد.

وی افزود: ما تا حالا در هیچ کجای فوتبال ندیدیم که داور در جریان بازی اجازه تعویض دهد. بازیکنان که موش آزمایشگاهی نیستند که قضاوت بازی را به داوری می‌سپردند که اولین قضاوتش در لیگ است. دو بازیکن ما از ناحیه مچ پا و دست دچار مصدومیت شدند فارغ از آنکه داور خطایی اعلام کند.

جهانجاتی در مورد مرحله بعدی لیگ فوتبال زنان گفت: باید تا سه شنبه صبر کنیم و منتظر بمانیم که چه تیم‌های حریفمان می‌شود. در این بازی تشریفاتی اگر داوری اشتباه کند جای بخشش است اما در بازی‌های مرحله بعدی که مسئله مرگ و زندگی برای تیم‌ها است داور باید درست ترین قضاوت را انجام دهد.

وی افزود: از کمیته داوران عاجازنه تقاضا داریم داوران باتجربه و کار بلدی را برای مراحل بعدی انتخاب کنند چرا که مرحله بعدی لیگ از حساسیت بسیار بالایی برای تیم‌ها برخورد دار است. از بازیکنانم بابت عملکردشان در مرحله گروهی راضی هستم و بهشان تبریک میگویم که بهترین‌های لیگ بودند. برای ما فرق نمی‌کند رقیب چه تیمی باشد باید برای رویایی با هر تیمی آماده باشیم متاسفانه ندا رضا پور و لیلا معلم دو بازیکن تاثیرگذار در خط میانی تیم هستند که به دلیل مصدومیت حضورشان در بازی‌های مرحله بعدی در هاله‌ای از ابهام وجود دارد و امیدواریم که بتوانند تا مشخص شدن مرحله بعدی بهبود یابند

جهان نجاتی در مورد افسانه چترنور که بهترین گلزن تیمش نیز هست گفت: همه بازیکنانی که من در اختیار دارم برایم با ارزش و مهم هستند شبنم بهشت و افسانه چترنور. زهرا علیزاده در خط حمله توانستند مثلث هجومی خوبی را تشکیل دهند هستی فروزنده دیگر بازیکن جوانمان به این لیست خط حمله باید اضاف کرد و در کنار سایر جوانان تیم می‌تواند آینده فوتبال ما باشد.


مریم جهان نجاتی, شهرداری سیرجان


دیدگاه شما
دیدگاه ها