ورود / عضویت
تاریخ 1399/03/21 ساعت 12:49

نمی‌دانم چرا نامه‌نگاری برای لغو انجام نمی شود

سارا قمی: فدراسیون در دورانی که درگیر حواشی نبود توجهی به زنان نداشت چه برسد به الان!

سارا قمی: فدراسیون در دورانی که درگیر حواشی نبود توجهی به زنان نداشت چه برسد به الان! کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و تیم هیات فوتبال البرز با بیان اینکه مخالف اعلام قهرمان لیگ زنان بدون برگزاری دیدارهای باقی‌مانده است، گفت: مسوولان هرچه زودتر تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ‌های زنان را مشخص کنند.

سارا قمی کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان است که در این فصل از لیگ برتر برای تیم هیات فوتبال البرز بازی می‌کند. وی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص اعلام قهرمان یا ادامه بازی‌های لیگ، اظهار داشت: تا ۲ ماه گذشته علاقه داشتم تا دیدارهای لیگ برتر ادامه یابد. اگر در رده‌های مختلف فوتبال مردان لیگ کنسل می‌شد برای زنان هم باید لغو شود، اما در صورت برگزاری لیگ‌های دسته یک، ۲ و سه مردان صورت قشنگی ندارد که لیگ فوتبال زنان کنسل و قهرمان را اعلام کنند.

وی افزود: مخالف اعلام قهرمان در این شرایط هستم. بنظرم باید برای فوتبال زنان احترام قایل شویم و زنان فوتبالیست موافق تعطیلی آن نباشند. چطور لیگ مردان برگزار شود اما زنان را لغو کنیم. چندین ماه گذشته و هنوز مشخص نیست که وضعیت لیگ فوتبال زنان چگونه خواهد بود. خیلی از کشورهای اروپایی تکلیف تیم‌های اول تا آخر جدول لیگ فوتبال زنان را مشخص کردند و ادامه مسابقات هم لغو شد.

ملی‌پوش فوتبال زنان ادامه داد: هر چند شرایط برگزاری لیگ فوتبال مردان هم ۵۰-۵۰ است. با توجه به سابقه ۱۵ ساله فوتبالی که دارم کاملا مشخص است که ادامه مسابقات زنان کنسل شده اما نمی‌دانم چرا نامه‌نگاری برای لغو آن انجام نمی‌دهند. چند ماه است که تکلیف بازیکنان مشخص نیست.

وی اضافه کرد: باشگاه ما مجبور است اجاره 6 میلیون تومانی خانه‌ای که برای بازیکنان گرفته را را پرداخت کند زیرا اگر سازمان لیگ به‌یکباره اعلام کند که مسابقات برگزار شود، بازیکنان شهرستانی نمی‌توانند بدون جا باشند. باید تصمیم زودتر گرفته شود زیرا باشگاه‌ها از این بلاتکلیفی خیلی ضرر می‌کنند.

قمی یادآور شد: هر چند بیشترین ضرر را بازیکنان می‌کنند و آسیب زیادی می‌بینند. زیرا بدلیل این بلاتکلیفی استرس زیادی دارند که اگر مسابقات ادامه یابد، از آمادگی جسمانی کافی برخوردار هستند؟
وی در پاسخ به این پرسش که از یکسال گذشته تاکنون با شما درخصوص اردوهای تیم ملی صحبتی شده است، گفت: در این یکسال هیچ صبحتی در خصوص اردوها و وضعیت تیم ملی با ما نشد. به این شرایط عادت داریم زیرا برنامه بلندمدتی برای فوتبال زنان وجود ندارد.

ملی‌پوش فوتبال زنان، عنوان کرد: فدراسیون فوتبال در دورانی که درگیر حواشی نبود توجه چندانی به فوتبال زنان نداشت، اکنون که این همه حواشی دارد دیگر فوتبال زنان را پیگیری نمی‌کند. در این مدت نه برنامه‌ای به دست ما رسیده و نه می‌دانیم قضیه این همه تعلل و عدم پیگیری چیست.



دیدگاه شما
دیدگاه ها