ورود / عضویت
تاریخ 1402/07/24 ساعت 15:24

اعظم غلامی: در گروه آسانی قرار نداریم اما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم

اعظم غلامی: در گروه آسانی قرار نداریم اما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم مدیر تیم ملی فوتبال زنان ایران درباره آخرین شرایط تیم با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.

به گزارش فوتبالدخت یه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، اعظم غلامی، مدیر تیم ملی فوتبال زنان باتوجه به حضور تیم ملی فوتبال زنان در مرحله دوم رقابتهای انتخابی المپیک گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی، اردو های آماده سازی برای شرکت در این رویداد بزرگ در تهران و گیلان برگزار شد. ضمن اینکه دو بازی دوستانه با تیم روسیه و چندین بازی داخلی تدارکاتی انجام دادیم تا بازیکنان در شرایط مناسبی قرار گیرند.

وی ادامه داد: در چند روز باقیمانده نیز دو مسابقه تدارکاتی با تیم خاتون بم و ملوان بندرانزلی برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان به آمادگی و هماهنگی کاملی برسند و کادر فنی در فرصت زمان باقیمانده تدابیر مختلفی برای بازیکنان در نظر بگیرد.

مدیر تیم ملی فوتبال زنان ادامه داد: حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک بسیار حائز اهمیت است. باید بهترین تجربه را از شرکت در این رویداد بزرگ کسب کنیم. موفقیتی که در میانمار به دست آوردیم برای تیم ملی فوتبال دختران ایران و کادر فنی یک تجربه بسیار خوب بود. اما در بازیهای  مرحله دوم مقدماتی المپیک، تیم هایی حضور دارند که  در سطح جهان حریفان سرسختی برایمان هستند. در گروه آسانی قرار نداریم اما حریف دست و پا بسته ای برای رقبای خود نبوده و امیدوارم بهترین عملکرد را از خود بجای بگذاریم.

غلامی در پایان گفت: در مسیر آماده سازی این تیم برای شرکت در مرحله دوم انتخابی المپیک فدراسیون فوتبال و کمیته زنان از هیچ تلاشی دریغ نکردند. جا دارد از حمایتهای ویژه مسئولین فدراسیون و تمامی کسانی که برای آماده سازی تیم زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی کنم.


تیم ملی فوتبال زنان ایران, اعظم غلامی


دیدگاه شما
دیدگاه ها