ورود / عضویت
تاریخ 1402/06/19 ساعت 21:39

اعلام برنامه های اردوی آماده سازی ملی پوشان بانوان از زبان آزمون

اعلام برنامه های اردوی آماده سازی ملی پوشان بانوان از زبان آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره برنامه های اردویی تا اعزام به مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون در ابتدا گفت: امروز نشستی را با مریم منظمی، سرپرست نایب رییسی بانوان داشتم و در خصوص برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان در فرصت یک ماهه ای که تا آغاز مرحله دوم انتخابی المپیک فوتبال بانوان داریم، ارائه دادم.

وی اضافه کرد: بعد از بازگشت از میانمار و صعود به مرحله دوم مسابقات، 7 اردوی آماده سازی و دو دیدار دوستانه در پنجره فیفادی با روسیه برگزار کردیم. این دو بازی از نظر فنی به من و بازیکنانم کمک بسزایی کرد، چرا که پس از برگزاری چند مرحله اردو، بازیکنان توسط کادر فنی محک جدی خوردند. همچنین از نظر روحی هم بازیکنانم به یک خودباوری و اعتماد به نفس خوبی رسیدند. برای رسیدن به موفقیت باید تمام تلاش مان را انجام دهیم، اما نباید فراموش کنیم که پیروزی و شکست قسمتی از بازی فوتبال است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درخصوص عدم اردو در شهریورماه تصریح کرد: متاسفانه دو اسپانسری که قرار بود حمایت های لازم را جهت برگزاری اردو داشته باشند، میسر نشد و نتوانستیم در شهریورماه اردوی آماده سازی برای تیم داشته باشیم. اما کادر فنی با تک تک بازیکنان در ارتباط است. بچه ها در تمامی استانها  تحت نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه و آن را به ما گزارش می دهند.

آزمون در پایان اظهار داشت: فدراسیون فوتبال و کمیته امور بانوان مانند همیشه حمایت های لازم را از تیم ملی فوتبال بانوان دارند. اوایل مهرماه اردوی آماده سازی خود را از سر خواهیم گرفت و پیش از اعزام به مسابقات ، دو اردوی آماده سازی برای بازیکنان در نظر گرفته ایم. در این دو اردو تمام تمرکزمان را بر روی رفع نقاط ضعف تیم و ایجاد هماهنگی تاکتیکی بین بازیکنان گذاشته ایم. در مجموع به سمتی می رویم که به آن شکل تیمی و آمادگی نسبی مدنظرمان برای حضور در مرحله دوم برسیم. در گروه سختی قرار داریم و رقیبان ما در سطح بسیار بالایی فوتبال بازی می کنند. با توجه به توانایی که از بچه ها سراغ دارم، مطمئنا بازیکنان به همراه کادر فنی تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا نماینده شایسته ای در این مسابقات باشیم و عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذاریم. همچنین در پایان از تمام رسانه ها درخواست دارم که مثل همیشه یار دوازدهم تیم ملی فوتبال باشند.


مریم آزمون


دیدگاه شما
دیدگاه ها