ورود / عضویت
تاریخ 1401/11/13 ساعت 23:45

تساوی صدرجدولی ها در روز هتریک ناکامی سیرجانی ها

تساوی صدرجدولی ها در روز هتریک ناکامی سیرجانی ها پانزدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال زنان امروز با چهار دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

فراایساتیس کران فارس 1 -2 پیکان البرز

ایساتیس کران فارس مقابل میهمان خود، در دیداری نزدیک‌، با نتیجه یک بر دو شکست خورد و شکستی تلخ را متحمل شد. آیدا فرضی زاده بازیکن جوان و خوش آتیه پیکان در این بازی گل اول را برای پیکان زد و فاطمه متولی دیگر گلزن پیکان بود.

بادرود تهران 0 - 1 پالایش گاز ایلام

بادرود تهران که با ۶ امتیاز در قعر جدول لیگ قرار دارد، نتوانست عملکرد درخشان خود در هفته گذشته را تکرار کند و با نتیجه صفر بر یک مقابل پالایش گاز ایلام تن به شکست داد.

تک‌گل پالایش را فاطمه یوسفی در دقیقه ۴۰ به ثمر رساند. این گل در حالی به ثمر رسید که بازیکنان بادرود معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور نکرده است.


ملوان بندرانزلی 0 - 0 شهرداری سیرجان

سیرجان که با ۳۱ امتیاز در رتبه سوم لیگ برتر قرار داشت، برای سومین هفته متوالی نتوانست حریف خود را شکست دهد و مقابل ملوان به تساوی صفر-صفر بسنده کرد. این تیم که پس از امتیاز از دست دادن‌‌های متوالی در هفته‌های اخیر، از کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال خارج شده است، انگیزه‌ای برای تلاش در ادامه مسیر لیگ ندارد.

خاتون بم 0 - 0 سپاهان اصفهان

مهم‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان اما، امروز در ورزشگاه فجر بم برگزار شد و تلاش خاتون بم و سپاهان اصفهان گلی در بر نداشت. در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ، خاتون بم به قهرمانی نزدیک‌تر شده است و از ۳ بازی باقی‌مانده، ۲ برد یا یک برد و ۲ تساوی می‌خواهد اما سپاهان، واقع‌بینانه مسیر سختی دارد. امید مریم ایراندوست پیروزی در بم و رساندن فاصله به یک امتیاز و سپس امید به از دست دادن امتیاز توسط بم بود اما حالا آنها باید هر سه بازی باقیمانده را ببرند و امیدوار باشند خاتون بم فقط یکی از سه بازی آینده را ببرد.

 


فراایساتیس کران فارس, پیکان البرز, بادرود تهران, پالایش گاز ایلام, ملوان بندرانزلی, شهرداری سیرجان, خاتون بم, سپاهان اصفهان, کیان نیشابور, زارع باتری سنندج


دیدگاه شما
دیدگاه ها