ورود / عضویت
تاریخ 1401/08/14 ساعت 10:58

تساوی در شهراورد کرمان در روز پیروزی پرگل سپاهان

تساوی در شهراورد کرمان در روز پیروزی پرگل سپاهان دربی حساس کرمان در شهر بم با تساوی تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان به اتمام رسید..

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه، هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران ظهر امروز از ساعت ۱۴ با پنج دیدار آغاز شد و همه چیز تحت شعاع دربی حساس کرمان میان دو تیم مدعی شهرداری سیرجان و خاتون بم بود.

این درحالی است که خاتون و سیرجان تا پیش از این بازی با شش امتیاز و تفاضل گل برابر در رده‌ی اول و دوم جدول قرار گرفته بودند.

خاتون بم ۱ - ۱ شهرداری سیرجان

بدون شک می‌توان این دیدار را مهم‌ترین مسابقه سال‌های اخیر فوتبال زنان دانست، دو تیم هم استانی که سال‌هاست در رده‌ی اول و دوم جدول قرار دارند و همیشه رقبای اصلی یکدیگر برای کسب قهرمانی بوده‌اند، در نیمه نخست این بازی، شهرداری سیرجان عملکرد خوبی داشت و پس از حملات پُر تکرار سر انجام در دقیقه ۳۳ با ضربه‌ی زیبای شبنم بهشت دروازه‌ی خاتون را باز کردند، در ادامه نیز سیرجانی‌ها موقعیت‌هایی داشتند که از آن استفاده نکردند.
اما در شروع نیمه دوم روند بازی تغییر کرده و این خاتونی‌ها بودند که به بازی مسلط شدند و سرانجام مزد این تسلط را در دقیقه ۷۷ گرفتند.
زهرا قنبری خانم گل فصل گذشته‌ی لیگ برتر موفق شد در ریباند توپی که به تیر دروازه اصابت کرده بود، این توپ را وارد دروازه کند تا یک گل بسیار حساس را به ثمر رسانده باشد.

سپاهان ۵ - ۰ زارع باتری سنندج

سپاهان که در فصل نقل و انتقالاتی ستاره‌های ملی پوش بسیاری را جذب کرده بود و کادرفنی پیشین تیم ملی را نیز به خدمت گرفته است در دو بازی گذشته یک شکست تلخ در برابر سیرجان و یک پیروزی اقتصادی برابر پالایش گاز ایلام کسب کرده بود و امروز باید برای کسب دومین پیروزی متوالی به مصاف نماینده کردستان می‌رفت.
شاگردان مریم ایراندوست نیمه نخست را با دو گل افسانه اقبال و هاجر دباغی پیروز شده و با همین نتیجه راهی رختکن شدند.
اما این پایان کار نبود و با تداوم حملات سپاهانی‌ها در نیمه دوم، سه گل دیگر توسط فاطمه عادلی، الهام فرهمند و هاجر دباغی به ثمر رسید تا بدین ترتیب شاگردان ایراندوست با روحیه خوب به تعطیلات فیفادی و اردوی تیم ملی اعزام شوند.

ملوان بندرانزلی ۲ - ۰ کیان نیشابور

ملوان که در دو دیدار گذشته خود یک پیروزی خارج از خانه مقابل پیکان و یک شکست سنگین در مقابل خاتون را تجربه کرده است، در سومین دیدار فصل خود به مصاف کیان نیشابوری رفت که در هفته گذشته موفق شده بود نماینده تهران را در پایتخت شکست دهد.
شاگردان معصومه جهانچی در این دیدار موفق شدند دو بار توسط فروغ موری و مریم رهیده دروازه کیان را باز کنند و با همین نتیجه راهی تعطیلات شوند.

ایساتیس کران فارس ۲ - ۰ بادرود تهران

اما تا اینجای کار شگفتی ساز این فصل از رقابت‌های فوتبال زنان ایساتیس کران فارس بوده است که با پیروزی در دیدار هفته سوم خود برابر بادرود هفت امتیازی شدند و در کنار خاتون و سیرجان قرار گرفتند.
شاگردان پروانه خسروی در مصاف با شاگردان بیات دو گل در دقایق ۳۳ و ۴۴ به ثمر رساندن و تا  پایان مسابقه نیز از همین نتیجه محافظت کردند.
کل‌های ایساتیس را در این دیدار را به ترتیب راحیل جعفری و فاطمه جاویدان به ثمر رساندند.

پیکان ۱ - ۳ پالایش گاز ایلام

پیکان که در دو دیدار قبلی خود دو شکست مقابل ملوان و شهرداری سیرجان متحمل شده بود در سومین دیدار خود نیز حریف پالایش گاز ایلام نشد و در همان دقایق ابتدایی روژین تمریان گل اول را وارد دروازه شاگردان سارا قمی کرد.
در ادامه نیز سمیه خرمی در دقیقه ۲۷ و در دقیقه ۷۷ سمیه فیضی دو گل دیگر را وارد دروازه پیکان کردند.
تک گل پیکان را نیز در این دیدار نرگس سبکتکین در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند.


پیکان البرز, پالایش گاز ایلام, سپاهان اصفهان, زارع باتری سنندج, کیان نیشابور, ملوان بندرانزلی, خاتون بم, شهرداری سیرجان, بادرود تهران, فراایساتیس کران فارس


دیدگاه شما
دیدگاه ها