ورود / عضویت
تاریخ 1401/08/01 ساعت 11:05

کامبک ملوان و گام بزرگ شهرداری سیرجان

کامبک ملوان و گام بزرگ شهرداری سیرجان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان پیروز حساس‌ترین دیدار هفته بود و پیکان در یک بازی خانگی حریف ملوان نشد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل  از ورزش سه هفته اول لیگ‌برتر فوتبال زنان درحالی از ۲۹‌مهرماه با انجام دو دیدار پیگیری شد که بادرود از حضور در دیدار مقابل خاتون بم انصراف داد و ظهر امروز دو دیدار حساس دیگر با پیروزی شهرداری سیرجان و ملوان در مقابل حریفانشان به اتمام رسید.

سپاهان اصفهان ۰ - ۲ شهرداری سیرجان

نبرد حساس تیم‌های دوم و سوم فصل گذشته با پیروزی کرمانی‌های مدعی به اتمام رسید، شاگردان جهان‌نجاتی یک بار در دقیقه ۱۶ توسط افسانه چترنور به گل رسیدند و در ادامه علی رغم تعویض‌های هجومی مریم ایراندوست در نیمه دوم، باز هم سیرجانی‌ها در دقیقه ۸۰ توسط ستاره ملی پوش خود شبنم بهشت، دروازه سپاهان را باز کردند تا در حساس‌ترین دیدار هفته و تقابل زودرس مدعیان، سیرجانی ها در یک بازی خارج از خانه پیروز شوند

ملوان ۲ - ۱ پیکان البرز

در دیگر دیدار حساس هفته، پیکانی ها در یک دیدار خانگی که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار میشد با گل دقیقه ۱۸ سارا قمی که به عنوان بازیکن - مربی در این تیم فعالیت می‌کند از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه پس از اینکه سارا قمی در دقیقه ۵۳ یک پنالتی را از دست داد، این شاگردان جهانچی بودند که با به ثمر رساندن دو گل در دقایق ۶۲ و ۶۴ از حریف خود پیش افتادند و در نهایت نیز این دیدار با همین نتیجه به سود ملوان به اتمام رسید.

کیان نیشابور ۰ - ۱ ایساتیس کران فارس

نبرد تنها نماینده شرق ایران با قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول به میزبانی نیشابوری‌ها انجام شد و این دیدار نیز با گل به خودی کیانا محمدی به سود نماینده فارس به پایان رسید.
در پایان این دیدار، نیشابوری‌ها به شدت نسبت به عملکرد داوران این مسابقه معترض بودند.

زارع باطری سنندج1 - پالایش گاز ایلام 1

شاگردان ندا عزیزپور که تمرینات خود را در ایلام زودتر از سایر تیم‌ها آغاز کردند و در سودای قرار گرفتن روی سکو هستند، با گل دقایق پایانی در نیمه اول توسط فاطمه شبان از حریف سنندجی خود عقب افتادند اما در ادامه این ایلامی‌ها بودند که با حملات پُر تکرار در دقیقه ۷۳ توسط سمیه خرمی به گل رسیدند تا این دیدار تنها مسابقه‌ی هفته‌ی اول باشد که با تساوی به اتمام می‌رسد.

خاتون بم - بادرود تهران

اما بی شک عجیب‌ترین دیدار هفته، مسابقه لغو شده خاتون و بادرود است که قرار بود به میزبانی قهرمان فصل گذشته در بم برگزار شود اما به دلیل مشکلات میان مربی و مدیرعامل تیم بادرود، این تیم حاضر به مسابقه برابر خاتون نشد و در نهایت با حکم انضباطی، بازی سه بر صفر به نفع خاتون اعلام شد.


شهرداری سیرجان, سپاهان اصفهان, ملوان بندرانزلی, ایساتیس کران فارس, کیان نیشابور, زارع باتری سنندج, پالایش گاز ایلام, خاتون بم, بادرود تهران


دیدگاه شما
دیدگاه ها