ورود / عضویت
تاریخ 1401/08/06 ساعت 17:20

چهره مدعی شهرداری سیرجان و خاتون بم در هفته دوم لیگ فوتبال زنان / سپاهان دیدار حیثیتی را برد!

چهره مدعی شهرداری سیرجان و خاتون بم در هفته دوم لیگ فوتبال زنان / سپاهان دیدار حیثیتی را برد! دومین هفته لیگ فوتبال زنان با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید.

به گزارش فوتبالدخت هفته دوم لیگ فوتبال زنان با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

شهرداری سیرجان 5 - 0 پیکان البرز

در مهمترین دیدار ها اما شهرداری سیرجان با تحمیل شکست پنج بر صفر به پیکان البرز به صدر جدول لیگ رفت. در این دیدار افسانه چترنور در همان نیمه نخست هتریک کرد تا نخستین هتریک لیگ پانزدهم به گلزن شهرداری سیرجان ثبت شود. دو گل دیگر شهرداری سیرجان را هستی فروزنده و زهره عرفانی به ثمر رساندند.

 

این دومین شکست متوالی نماینده البرز در لیگ پانزدهم بود. جایی که آن ها با اسپانسری تازه و نام «پیکان البرز» به میدان می روند.

ملوان بندرانزلی 0 - 4 خاتون بم

ملوان در خانه از خاتون بم، مدعی عنوان قهرمانی با چهار گل شکست خورد. این نخستین دیدار خاتون بم در لیگ بود چراکه هفته گذشته به دلیل انصراف بادرود تهران دیدار هفته نخست آن ها لغو و 3 امتیاز فنی به حساب خاتون بم واریز شده بود. برای مشکی پوشان مهمان، زهرا قنبری ، سمانه چهکندی، الهام عبدالرحمانی و نگین زندی گلزنی کردند

پالایش گاز ایلام 0 - 1 سپاهان اصفهان

در ایلام اما سپاهان به مصاف سرمربی پیشین خود و تیم پالایش گاز ایلام رفت. تقابل شاگردان مریم ایراندوست و بیان محمودی یک بر صفر به سود تیم اصفهانی خاتمه یافت. در این دیدار ملیکا محمدی موفق به گلزنی شد.

فراایساتیس کران فارس 1 - 1 زارع باتری سنندج

دیدار فراایساتیس کران فارس و زارع باتری سنندج با تساوی تک گله گل خاتمه یافت. برای سنندجی ها فاطمه شبان، و برای شیرازی ها فاطمه جاوید گلزنی کردند. هر دو بازیکن هفته پیش نیز موفق به گلزنی برای تیمشان شده بودند.

بادرود تهران 0 - 2 کیان نیشابور

در آخرین دیدار و در ورزشگاه کارگران تهران تیم تازه لیگ برتری شده بادرود تهران با دو گل از کیان نیشابور شکست خورد. برای نیشابوری ها مطهره دانش آموز دبل کرد.

 

جدول لیگ فوتبال زنان ایران در پایان هفته دوم لیگ پانزدهم به شرح زیر است:

 


پیکان البرز, پالایش گاز ایلام, سپاهان اصفهان, زارع باتری سنندج, کیان نیشابور, ملوان بندرانزلی, خاتون بم, شهرداری سیرجان, بادرود تهران, فراایساتیس کران فارس


دیدگاه شما
دیدگاه ها