ورود / عضویت
تاریخ 1400/12/29 ساعت 04:13

هیات فوتبال پردیس رتبه برتراستان تهران را کسب کرد

هیات فوتبال پردیس رتبه برتراستان تهران را کسب کرد رئیس هیات فوتبال شهرستان پردیس گفت : هیات فوتبال شهرستان پردیس رتبه برتر استان تهران در فوتبال را درسال ۱۴۰۰ کسب کرد.

مهدی لاله روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هیات فوتبال شهرستان پردیس با توجه به اجرای برنامه ها وبرگزاری مسابقات و دوره های آموزشی و فعالیت در حوزه فوتبال و فوتسال زنان به عنوان برترین هیات فوتبال از میان شهرستانهای استان تهران انتخاب و معرفی شد.

وی با اشاره به اجرای ۹۰ درصد برنامه های تقویم ورزشی ارائه شده به هیات استان، افزود: عملکرد اجرایی هیات فوتبال در سال ۱۴۰۰ را در بهمن ماه سالجاری با مستندات به هیات استان ارائه کردیم.

رئیس هیات فوتبال شهرستان پردیس با اشاره به عملکرد این هیات ، اظهار داشت: استعدادیابی در حوزه زنان و آقایان، برگزاری دوره های مربی گری و کلاس‌های داوری، برگزاری مسابقات  فوتبال و فوتسال در تمام رده های سنی از نونهالان تا پیشکسوتان بخشی از برنامه های اجرا شده توسط این هیات است.

فعالیت های اجرایی هیات فوتبال شهرستان پردیس در سال ۱۴۰۰

لاله افزود: برگزاری دو کلاس دوره مربیگری فوتبال درجه  دی با بهره گیری بهترین مدرسان فدراسیونی، برگزاری کلاس داوری فوتبال درجه ۳ فوتبال، برگزاری سومین دوره لیگ فوتبال پایه در سه رده، برگزاری لیگ فوتبال بزرگسالان،  لیگ فوتبال در سه رده سنی ،

لیگ فوتبال کارکنان ادارات، فوتسال کارکنان، لیگ فوتبال پیشکسوتان برای نخستین بار راه اندازی وبسایت اینترنتی فوتبال شهرستان پردیس بخش دیگری از فعالیت های این هیات است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال زنان به مربیگری فائزه برهانی، اظهارداشت: برگزاری جشنواره استعداد یابی دختران و پسران، برگزاری مسابقات ۴ و ۸ جانبه زنان در قالب تیم مهرگان با حمایت مالی هیات فوتبال در مسابقات دسته دو لیگ فوتبال استان تهران که به دلیل تفاضل گل نتوانستند صعود کنند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان گفت: بر اساس تعهد خود به هیات فوتبال تلاش کردیم که فوتبال زنان را فعال نگهداریم و در سطح استان یکی از چند هیات فوتبالی هستیم که پی گیر ورزش زنان هستند و برای توسعه آن تلاش می کنند.

لاله ضمن تقدیر از اعضای هیات رئیسه، کادر اجرایی، کمیته و نمایندگان، اظهار داشت: برنامه های ورزشی خود را فراتر از خواسته استان با اجرای کار میدانی و عملی و صرف هزینه بالا با هدف توسعه ورزش فوتبال در سطح شهرستان برگزار کردیم.

رئیس هیات فوتبال شهرستان پردیس ادامه داد: مکاتبات ما با استان است وما در توسعه ورزش فوتبال، قدردان مساعدت  فرماندار قبلی و فرماندار جدید شهرستان که نگاه ورزشی دارند،هستیم.

لاله ادامه داد: تربیت تیم هایی برای حضور در مسابقات استانی و کشوری را در دست اقدام و اجرا داریم و در این راستا نیاز به حامی مالی برای توسعه فوتبال با استفاده از استعدادهای ورزشی شهرستان را داریم.

وی با بیان اینکه ورزش فوتبال پر طرفدارو پر هزینه است، ادامه داد: در طی دو سال گذشته  هیات فوتبال شهرستان برای توسعه ورزش تلاش کرده است ودراین راستا قدردان زحمات هیات رئیسه، نایب رئیس، دبیر و نمایندگان ورزش در شهرها پردیس، بومهن و جاجرود هستیم که با همدلی و همکاری رتبه ورزش شهرستان را ارتقا دادیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: irna-84691257



دیدگاه شما
دیدگاه ها