ورود / عضویت
تاریخ 1400/04/30 ساعت 05:18

تقاضایی برای پخش زنده فوتبال زنان از تلویزیون انجام نشده است

تقاضایی برای پخش زنده فوتبال زنان از تلویزیون انجام نشده است مدیر شبکه ورزش درباره خبر اعلام‌شده از سوی مربی فوتبال زنان و پخش زنده مسابقه فوتبال زنان از تلویزیون بیان کرد که هنوز با شبکه ورزش و شورای تخصصی ورزش صداوسیما صحبتی انجام نشده است.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از مهر، چند روز پیش مریم ایران دوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که در آن، از برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال زنان در استادیوم آزادی و پخش این بازی از تلویزیون خبر داد که در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب بسیاری یافت.

مریم ایران دوست بازیکن و مربی فوتبال زنان در بخشی از متن خود آورده بود: «خبری که قول داده بودم بگم باید یکم دیگه صبر کنیم. اما همین قدر بگم قرار هست تو ورزشگاه آزادی بازی کنیم و شما از جعبه جادویی بازی رو پخش زنده ببینید».

سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مهر درباره پخش این دیدارها و توافقات احتمالی در این زمینه بیان کرد: درباره خبر مذکور هماهنگی و رایزنی با شبکه ورزش و شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما انجام نشده است.

وی در بخش دیگر درباره اینکه درخواستی هم بابت پخش این دیدار بوده است یا خیر عنوان کرد: از طرف فدراسیون فوتبال هیچ تقاضایی برای پخش فوتبال زنان از ورزشگاه آزادی برای ما ارسال نشده است چون روال معمول این است که برای این اتفاقات ابتدا نامه‌ای ارسال شود.

منبع: mehrnews-5261680



دیدگاه شما
دیدگاه ها