ورود / عضویت
تاریخ 1397/10/12 ساعت 15:02

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان:

آزمون: بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می کنند

آزمون: بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می کنند سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: تمرین تیم ملی فوتبال در حالی برگزار می شود که بازیکنان با انگیزه بالا و تلاش تمرینات خود را پیگیری می کنند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: امروز دومین روز از تمرین تیم ملی فوتبال دختران برگزار شد. بازیکنان تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را برگزار کرده و دروازه بانان به طور اختصاصی زیر نظر مدایم زاده و حبیبی تمرینات خود را برگزار کردند.

وی در ادامه بیان کرد: معتقدم حضور بازیکنان در کنار یکدیگر و هماهنگی آنها بسیار مهم است چرا که علاوه بر هماهنگ شدن با یکدیگر، مروری بر تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خواهیم داشت.

وی گفت: شرایط سختی در مرحله دوم داریم و باید از لحاظ روحی و روانی خیلی قوی باشیم برایی حضور در این مرحله، نیاز به همبستگی و یکدلی داریم که خدا را شکر بازیکنان ما به این حس خوب رسیده اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: برنامه های تاکتیکی ما در چند مرحله در اردو های مختلف دنبال می کنیم و در واقع باید نظم بیشتری در دفاع و حمله و در فاز انتقال از دفاع به حمله و گلزنی داشته باشیم.

آزمون در ادامه بیان کرد: ما نیاز به بازیهای دوستانه و تمرینات مستمر داریم تا تیم را آماده کنیم بر همین اساس تا فروردین ماه چند مرحله ار دو پیش بینی کردیم تا در کنار بازیهای لیگ، تمرینات ملی پوشان نیز برگزار و در نهایت آمادگی لازم را برای مرحله دوم رقابتهای المپیک کسب کنیم.


دیدگاه شما
دیدگاه ها