ورود / عضویت
تاریخ 1399/03/14 ساعت 11:25

اجازه حضور بیش از پنج ملی‌پوش در یک تیم را ندهد

فروزان سلیمانی: شانس ماندن در لیگ را داریم

فروزان سلیمانی: شانس ماندن در لیگ را داریم ۰سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان گفت: هنوز شانس حضور در لیگ برتر را داریم و نمی‌توان گفت به لیگ یک سقوط کردیم.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا فروزان سلیمانی بیان کرد: سلامتی بازیکنان بسیار مهم است و معتقدم لیگ فوتبال بانوان باید تمام شود.
وی گفت: ما در خوزستان که منطقه قرمز از لحاظ شیوع ویروس کروناست امکان تمرین و بازی کردن نداریم از طرفی نمی‌توان با این امکانات بسیار ضعیف مسابقات بانوان را برگزار کرد. هزینه‌ها برای حامیان مالی بسیار سنگین است و آنها هم تمایل به ادامه لیگ با این شرایط را ندارند.
وی ادامه داد:تیم شهرداری بم اکنون با ۶ امتیاز فاصله با تیم دوم، شانس بسیاری برای قهرمانی دارد چرا که بازی‌های باقی مانده آنها با رقبای سرسختی نیست؛ البته ادامه برگزاری لیگ به نظر سازمان لیگ بستگی دارد و آنها تصمیم نهایی را می‌گیرند.
سرمربی تیم آویسا خوزستان افزود: حتی اگر ۲۰ روز هم برای آماده سازی تیم‌ها زمان بدهند فایده‌ای ندارد چرا که آنها در این مدت نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و این امکان وجود دارد که بازیکنان دچار آسیب‌دیدگی شوند.
وی ادامه داد: اگر بخواهند تیممان را به لیگ پایین تر بفرستند می‌توانیم نسبت به این موضوع اعتراض کنیم؛ اگر ما حتی یک درصد شانس ماندن در لیگ را داشته باشیم قانون این اجازه را نمی‌دهد که تیم آویسا را به لیگ یک ببرند.
سلیمانی گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف لیگ را مشخص کنند. مشخص نبودن تکلیف باعث شده که باشگاه‌ها پول بازیکنان را ندهند و این موضوع به زندگی آنها لطمه وارد کرده است. بازیکنان خانم قرارداد آنچنانی نداشته و جایی هم شاغل نیستند و تمام زندگی آنها فوتبال است لذا نباید در حقشان اجحاف شود.
وی افزود: لیگ بانوان همچون آقایان نیست و کمتر به آن توجه می‌شود؛ از طرفی تمام بازیکنان ملی پوش تنها در ۲ یا سه تیم پخش می‌شوند که این موضوع زیبایی مسابقات را کاهش می‌دهد. معتقدم فوتبال بانوان هم باید همچون فوتسال یک برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد و اجازه بیش از پنج ملی‌پوش را در یک تیم ندهد تا شاهد یک لیگ پویا و جذاب باشیم.
به گزارش ایرنا تیم آویسا خوزستان که نخستین فصل حضورش را در لیگ برتر فوتبال بانوان تجربه می‌کند هم اکنون با هفت امتیاز در مکان یازدهم جدول رده‌بندی لیگ جای گرفته است.


فروزان سلیمانی, آویسا خوزستان


دیدگاه شما
دیدگاه ها