ورود / عضویت
تاریخ 1398/10/29 ساعت 11:57

بیانیه ملوان: کمیته داوران جایی بهتر از این تیم را برای تست داوران پیدا نکرده است

بیانیه ملوان: کمیته داوران جایی بهتر از این تیم را برای تست داوران پیدا نکرده است باشگاه ملوان در بیانیه‌ای اعتراض خود را در خصوص اشتباهات داوری برای تیم فوتبال زنان اعلام کرد.

به گزارش فوتبالدخت و به نقل از سایت باشگاه ملوان، دیدار تیم های فوتبال زنان ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان در لیگ برتر در حالی به پایان رسید که برای بار چندم در فصل جاری عملکرد تیم داوری تاثیر مستقیم در نتیجه مسابقه داشت و موجب تضییع حق زنان ملوان شد.

تیم فوتبال زنان ملوان در شرایطی بازی را در خانه سپاهان واگذار کرد که ملوانان در حالی که بازی را با یک گل عقب بودند موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند گلی که به تایید داوران رسید اما پس از اعتراض نیمکت و عوامل تیم حریف در نهایت تعجب داور مسابقه نظر خود را تغییر داده و گل ملوان را مردود اعلام کرد. اتفاقی که در دقیقه ۴ مسابقه نیز رخ داده بود و با تکرار آن شیرازه تیم ملوان از هم پاشیده شد و در نهایت موجبات شکست ملوان در این مسابقه را فراهم آورد.

بدیهی است که داوران مانند همه انسان ها از اشتباه مبرا نیستند اما زمانی که این اشتباهات تکراری و به صورت مداوم موجب تضییع حق یک مجموعه می شود دیگر سکوت جایز نیست. یادمان نرفته است که اشتباهات مکرر داوری و 11 پنالتی گرفته نشده برای تیم آقایان ملوان که به تایید کارشناسان داوری رسید، پرافتخارترین باشگاه شمال کشور را به ورطه ی سقوط کشاند، حال نمی خواهیم خود را هفته ها بعد داغدار تیم دیگرمان که یکی از پرافتخارترین تیمهای زنان کشور است ببینیم و شاهد سقوطش باشیم، آن هم در حالی که این تیم با مشکلات فراوانی گام به مسابقات گذاشت و ظاهرا کمیته داوران فدراسیون فوتبال جایی بهتر از بازیهای ملوان برای تست داورانش پیدا نکرده است و یک بار با داوران فوتسال به سراغ ما می آیند و بار دیگر با اشتباهات عجیب و غریب و ادامه دار.

با بروز چنین اشتباهاتی و شکایت و اعتراض چندباره باشگاه ملوان به کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حال که قرار بر عدم توجه و نظارت کافی بر انتخاب و عملکرد داوران است، باشگاه ملوان بندرانزلی خواستار رسیدگی و برخورد قاطع از سوی مراجع ذیصلاح است و در صورت ادامه دار بودن این شرایط باید تصمیم محکم تری در خصوص ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر زنان اتخاذ کند.


ملوان بندرانزلی, داوری در فوتبال


دیدگاه شما
دیدگاه ها
میخواهم وقتی بیانیه فوتبال میدهند من را خبردار بکنید