ورود / عضویت
تاریخ 1398/07/09 ساعت 09:24

#نه_به_پیج‌_های_تبلیغاتی_ورزش_زنان

انتقاد آریا جعفری از صفحات جعلی حامی ورزش بانوان + عکس

انتقاد آریا جعفری از صفحات جعلی حامی ورزش بانوان + عکس به گزارش فوتبالدخت آریا جعفری عکاس ورزشی حوزه زنان با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود از به وجود آمدن برخی صفحات مجازی به اصطلاح حامی ورزش زنان که با رویکرد انتشار تصاویر نیمه برهنه زنان و دختران ایرانی سعی بر افزایش مخاطب خود دارند انتقاد کرد. او همچنین از مخاطبان و اهالی ورزش زنان خواست با انتشار هشتگ «#نه_به_پیج‌_های_تبلیغاتی_ورزش_زنان» و حذف این صفحات جعلی نسبت به شکل گیری و روند اجرایی این قبیل صفحات واکنش نشان دهند. در ادامه متن آریا جعفری را می خوانید:

درود. با پیدایش پیج‌های مختلف و پر‌حاشیه داخلی، مدت زمانیست با نوع جدیدی از پیج‌های به اصطلاح حامی ورزش زنان روبرو هستیم، اگر به قسمت بیوگرافی تمام این پیج‌ها مراجعه کنید نوشته شده حمایت از ورزش زنان ولی تنها چیزی که شاهدش هستیم، تبلیغات و ضربه‌های پنهان به ورزش زنان است.
٪۹۹ درصد این پیج‌ها در ازای دریافت مبالغ نسبتا بالا به معرفی ورزشکاران یا مربیان می‌پردازند و در بین پست‌های روزانه خود عکس‌هایی هم از قهرمانان ملی شناخته‌ شده تر می‌گذارند که به اصطلاح این نگاه حمایتی را ایجاد کنند و نظر مخاطبانشان را جلب کنند. ولی واقعیت امر چیز دیگریست و در پشت پرده این پیج‌ها موارد ناراحت‌کننده‌ای وجود دارد، مانند مزاحمت‌‌های مکرر آدمین‌های این پیج‌ها برای ورزشکاران، مربیان! گذاشتن عکس و مطلب بدون هماهنگی و کسب اجازه از ورزشکار یا مربی به اسم حمایت و معرفی به عموم در صورتی که هدف فقط استفاده ابزاری از عکس‌ها برای بالا بردن بازدید پیج می‌باشد! بدترین موردی که در این پیج‌ها وجود دارد و باید ذکر کنم اخبار غلط و اطلاعات شخصی غیرواقعی ورزشکاران است که بدون کوچکترین استعلامی و فقط در ازای دریافت پول در این پیج‌ها قرار می‌گیرد، متاسفانه در این پیج‌ها تمامی نفرات یا ورزشکار تیم ملی هستند یا قبلا بودند یا از قهرمان ملی و بین‌المللی هستند! وقتی این حجم از اطلاعات غلط در این پیج‌ها قرار می‌گیرد و یا با نگاه اولیه به این پیج‌ها فقط آلبوم‌های عکس فشن‌شو به چشم می‌‌خورد ناخودآگاه نگاه منفی یا حتی بی اعتمادی نسبت به اخبار و اطلاعات ورزش زنان به وجود می‌آید که در آینده جبران ناپذیر است!
با توجه به مسائلی که مطرح شد و فضای رسانه‌ای محدودی که در مورد ورزش زنان وجود دارد آیا این پیج‌ها واقعا حامی هستند یا دنبال اهداف خود می‌گردند!؟
راهکار‌های مناسبی در قالب واکنش برای جلوگیری از صدمات بیشتر این پیج‌ها به وجه ورزش زنان وجود دارد، مانند آنفالو کردن، به اشتراک گذاری واکنش‌ها به این موضوع همراه با هشتگ و در آخر تحریم این پیج‌ها.
همچنین می‌توانید نظرات و مطالب خودتان نسبت به این موضوع را با هشتگ #نه_به_پیج‌_های_تبلیغاتی_ورزش_زنان به اشتراک بگذارید و در صورت تمایل این مطلب را بدون ذکر نام بنده ولی با هشتگ ذکر شده در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.
امیدوارم زنان ورزشکار و قهرمانمان، مربیان گرامی و همچنین خوانندگان عزیز پس از خواندن این مطلب تصمیم درست را گرفته و نسبت به موضوعات این چنین واکنش به جایی داشته باشند.
در آخر از اینکه وقت گذاشتید و این مطلب را مطالعه نمودید سپاسگزارم.
#ورزش_زنان


انتقاد آریا جعفری از صفحات جعلی حامی ورزش زنان + عکس
انتقاد آریا جعفری از صفحات جعلی حامی ورزش زنان + عکس
انتقاد آریا جعفری از صفحات جعلی حامی ورزش زنان + عکس
انتقاد آریا جعفری از صفحات جعلی حامی ورزش زنان + عکس
انتقاد آریا جعفری از صفحات جعلی حامی ورزش زنان + عکس

آریا جعفری


دیدگاه شما
دیدگاه ها