ورود / عضویت
تاریخ 1398/07/01 ساعت 10:18

رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد

بانوان برای دیدن بازی ایران و کامبوج به ورزشگاه آزادی بیایند

بانوان برای دیدن بازی ایران و کامبوج به ورزشگاه آزادی بیایند رئیس فدراسیون فوتبال درباره مسأله ورود زنان به استادیوم خبر داد که برای بازی با کامبوج زنان می‌آیند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال افزود: امیدوارم رعایت‌های لازم صورت بگیرد تا زمینه حضور زنان خدشه‌دار نشود و نباید فضایی به وجود بیاید که نشود از حضور زنان در استادیوم دفاع کرد.

گفتنی است رئیس فیفا پنجشنبه گذشته بیانیه‌ای در مورد حضور زنان ایرانی در ورزشگاه صادر و تأکید کرد: «موضع ما شفاف و قاطع است؛ زنان در ایران باید اجازه حضور در ورزشگاه‌های فوتبال را داشته باشند. ما متوجه هستیم که پیش از این کار باید قدم‌هایی برداشته شود تا این حضور در مسیری امن و مناسب باشد اما اکنون زمان ایجاد این تغییرات فرا رسیده است و فیفا توقع یشرفت مثبت در این مسأله را از بازی خانگی تیم ملی فوتبال ایران در ماه اکتبر (ماه آینده) دارد.»

قرار است دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج در مقدماتی جام جهانی ۱۸ مهر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار ‌شود.



زنان برای دیدن بازی ایران و کامبوج به ورزشگاه آزادی بیایند

پیش از این مسعود سلطانی‎فر، وزیر ورزش از آماده بودن زیرساخت ها برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها خبر داده و گفته بود: «زیرساخت‌ها در تمام استادیوم‌های کشور برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها آماده است. ورودی جداگانه، مکان ویژه زنان، سرویس بهداشتی جداگانه، ، معبرها و راهروی جداگانه، جایگاه و انتظامات جداگانه همگی آماده است تا زنان با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی و امنیت کامل وارد ورزشگاه‌ها شوند.»


زنان در ورزشگاه, بلیط بازی ایران کامبوج


دیدگاه شما
دیدگاه ها