آغاز بلیط فروشی بازی ایران و کامبوج
تاریخ 1398/07/12 ساعت 10:59

آغاز بلیط فروشی بازی ایران و کامبوج

آغاز بلیط فروشی بازی ایران و کامبوج تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی فوتبال کامبوج برود. این دیدار به دلیل الزام فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است



زمان بازی ایران کامبوج


تاریخ بازی ایران و کامبوج روز پنج شنبه 18 مهر ماه 98 برابر با 18 اوکتبر 2019 میلادی (Thursday, October 2019-10-10) و برابر با ١١ صفر ١٤٤١ مشخص شده است. همچنین ساعت بازی ایران کامبوج راس ساعت 17:00 به وقت تهران مشخص شده است که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. تماشای این دیدار برای بانوان و دختران آزاد است اما ابتدا نیاز است بلیت مسابقه و سفر خود را از قسمت های زیر تهیه کنید

بلیت اتوبوس به تهران برای رفتن به ورزشگاه آزادی در تاریخ 18 مهر - مسابقه فوتبال ایران - کامبوج


برنامه حرکت اتوبوس ها از شهرستان به تهران برای تماشای دیدار تیم ملی را از طریق لیست زیر مشاهده کنید. همچنین برنامه خطوط پروازی ایرلاین های مختلف برای سفر به تهران و حضور در ورزشگاه آزادی در این لیست قرار داده شده است:

اراک تا تهران (همه پایانه ها)
اردبیل تا تهران (همه پایانه ها)
ارومیه تا تهران (همه پایانه ها)
اصفهان تا تهران (همه پایانه ها)
اهواز تا تهران (همه پایانه ها)
ایلام تا تهران (همه پایانه ها)
بجنورد تا تهران (همه پایانه ها)
بندرعباس تا تهران (همه پایانه ها)
بوشهر تا تهران (همه پایانه ها)
بیرجند تا تهران (همه پایانه ها)
تبریز تا تهران (همه پایانه ها)
خرم آباد تا تهران (همه پایانه ها)
رشت تا تهران (همه پایانه ها)
زاهدان تا تهران (همه پایانه ها)
زنجان تا تهران (همه پایانه ها)
ساری تا تهران (همه پایانه ها)
سمنان تا تهران (همه پایانه ها)
سنندج تا تهران (همه پایانه ها)
شهرکرد تا تهران (همه پایانه ها)
شیراز تا تهران (همه پایانه ها)
قزوین تا تهران (همه پایانه ها)
قم تا تهران (همه پایانه ها)
کرج تا تهران (همه پایانه ها)
کرمان تا تهران (همه پایانه ها)
کرمانشاه تا تهران (همه پایانه ها)
گرگان تا تهران (همه پایانه ها)
مشهد تا تهران (همه پایانه ها)
همدان تا تهران (همه پایانه ها)
یاسوج تا تهران (همه پایانه ها)
یزد تا تهران (همه پایانه ها)

اغلب مناطق تهران به جز نواحی شمالی، دارای آب و هوایی گرم و خشک است و ثباتی نسبی دارد از این رو آب و هوا و جغرافیای این شهر، چندان در تعیین بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران موثر نیست.
بهترین بلیط هواپیما تهران برای شما، بسته به مبدا سفرتان و هدفی که از ورود به پایتخت دارید، متفاوت است اما اغلب توصیه می گردد به علت حجم بالای ترافیک و کوتاه بودن ساعات اداری، بلیط هواپیما تهران را برای ساعات ابتدایی روز، رزرو و خریداری نمایید.
خرید بلیت هواپیما به مقصد تهران

آغاز بلیط فروشی بازی ایران و کامبوج


نکته: در انتخاب بلیت سفر دقت کنید زمان سفر شما با شروع مسابقه تداخل نداشته باشد. همچنین به دلیل ترافیک بالای شهر تهران دسترسی به ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه فوتبال ممکن است با تاخیر مواجه باشد. لینک های فوق هر روز به روزرسانی می شوند. پس اگر بلیط مورد نظر خود را پیدا نکردید نگران نباشید و در ساعات یا روزهای بعد به آن مراجعه کنید


رفتن به ورزشگاه آزادی در شهر تهران


رفتن به ورزشگاه آزادی از سه طریق ممکن است:
1- خودرو شخصی
2-مترو
3- اتوبوس

آغاز بلیط فروشی بازی ایران و کامبوج


اگر با وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی به ورزشگاه می‌روید، باید به اتوبان تهران کرج و بزرگراه شیخ فضل اله نوری و سپس بلوار استادیوم آزادی بروید. برای کسانی که با اتوبوس به ورزشگاه می‌روند، یک ایستگاه اتوبوس در فاصله‌ای نه چندان نزدیک از درب غربی ورزشگاه واقع شده است، اما معمولاً هنگام برگزاری مسابقات مهم، اتوبوس‌های بسیار برای حمل و نقل تماشاگران در نظر گرفته می‌شوند. برای دسترسی در حالت عادی می‌توانید با خطوط بی آر تی از محله‌های مختلف تهران به میدان آزادی بروید و سپس از آنجا سوار اتوبوس‌های ورزشگاه آزادی شوید.

اما آسان‌ترین راه برای رفتن به ورزشگاه آزادی استفاده از خط ۵ مترو است. ایستگاه ورزشگاه آزادی بین دو ایستگاه ارم سبز و چیتگر واقع شده و کاملاً متناسب با جمعیت بالای تماشاگران پرشور ساخته شده است. این ایستگاه در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی قرار گرفته و فاصله‌ای ۹۰۰ متری با آن دارد.


بلیط فروشی بازی ایران و کامبوج


تهیه بلیط برای خانم ها در دیدار ایران و کامبوج امکان پذیر است. با ورود به سامانه الکترونیکی بلیط فروشی دیدار ایران و کامبوج از طریق لینک زیر بلیط تماشای این مسابقه را تهیه کنید. دقت کنید بلیط فروشی درب ورزشگاه برای آقایان فعال است اما دختران و خانم ها صرفا باید بصورت اینترنتی بلیط مسابقه ایران و کامبوج را خریداری کنند

مدارک مورد نیاز برای تهیه بلیت اینترنتی بازی ایران و کامبوج


کارت ملی هوشمند یا قدیمی
کارت بانکی به همراه رمز دوم برای پرداخت الکترونیکی

برای خرید بلیط اینترنتی مسابقه اینجا کلیک کنید: www.pin90.ir
آغاز بلیط فروشی بازی ایران و کامبوج



برچسب ها: بلیط بازی ایران کامبوج خرید اینترنتی بلیط مسابقه


مطالب مشابه

پاسخ
30 شهریور 1398 13:01
لینک برای خرید بلیط کار نمیکنه
پاسخ
31 شهریور 1398 10:13
دوستان لینک خرید باز نمیکنه
پاسخ
5 مهر 1398 21:45
mm:
نقل قول: مینا
هنوز بلیط فروشی آغاز نشده است - شروع از 17 مهرماه ساعت 12:00)

هنوز بلیط فروشی آغاز نشده است - شروع از 17 مهرماه ساعت 12:00)
پاسخ
9 مهر 1398 18:52
Dory:
از ساعت چند باید در واستادیوم حضور داشته باشم؟
پاسخ
9 مهر 1398 22:25
تایمش بلیط فروشی چقد کمه😟
پاسخ
10 مهر 1398 00:13
خب سايت مستقيم براي خريد بليط ايران و كامبوج ميشه بگييد؟؟؟ سايت خود فدراسيون كه چيزي نداره
پاسخ
10 مهر 1398 12:09
من وارد سایت بلیت فروشی فدراسیون شدم و مثل اینکه کلا برای خرید بلیت باید در سایت ثبت نام کردْ، وارد قسمت ثبت نام شدم و هنوز تنها جنسیت تعریف شده در سایت «مرد» هست. من خودم به پشتیبانی سایتشون ایمیل دادم ولی اگه امکان اره شما هم پیگیری کنید که روز ۱۷ مهر به خاطر اینکه نمیتونیم تو سایت ثبت نام کنیم دچار مشکل برای خرید بلیت نشیم! (و بهانه ای نباشه برای اینکه چند خانم رو به صورت گزینشی دوباره راه بدن و ادعا کنن بلیت فروختن!)
ممنون
پاسخ
11 مهر 1398 08:32
نقل قول: بهاران
من وارد سایت بلیت فروشی فدراسیون شدم و مثل اینکه کلا برای خرید بلیت باید در سایت ثبت نام کردْ، وارد قسمت ثبت نام شدم و هنوز تنها جنسیت تعریف شده در سایت «مرد» هست. من خودم به پشتیبانی سایتشون ایمیل دادم ولی اگه امکان اره شما هم پیگیری کنید که روز ۱۷ مهر به خاطر اینکه نمیتونیم تو سایت ثبت نام کنیم دچار مشکل برای خرید بلیت نشیم! (و بهانه ای نباشه برای اینکه چند خانم رو به صورت گزینشی دوباره راه بدن و ادعا کنن بلیت فروختن!)
ممنون

.
سلام برای خرید بلیت اقایون هم هر دفعه چند روز قبل بازی یک سایت جدید اعلام میشه. من چندین بار که استادیوم رفتم سایت خرید بلیت و نوع خرید بلیت اکثر اوقات متفاوت بوده.
.
یا حضوری هستش یا یک سایت جدید معرفی میکنن. ولی باید پیگیر اخبار باشید چون یا زود پر یا بسته میشه.
پاسخ
11 مهر 1398 11:25
نقل قول: علی
نقل قول: بهاران
من وارد سایت بلیت فروشی فدراسیون شدم و مثل اینکه کلا برای خرید بلیت باید در سایت ثبت نام کردْ، وارد قسمت ثبت نام شدم و هنوز تنها جنسیت تعریف شده در سایت «مرد» هست. من خودم به پشتیبانی سایتشون ایمیل دادم ولی اگه امکان اره شما هم پیگیری کنید که روز ۱۷ مهر به خاطر اینکه نمیتونیم تو سایت ثبت نام کنیم دچار مشکل برای خرید بلیت نشیم! (و بهانه ای نباشه برای اینکه چند خانم رو به صورت گزینشی دوباره راه بدن و ادعا کنن بلیت فروختن!)
ممنون

.
سلام برای خرید بلیت اقایون هم هر دفعه چند روز قبل بازی یک سایت جدید اعلام میشه. من چندین بار که استادیوم رفتم سایت خرید بلیت و نوع خرید بلیت اکثر اوقات متفاوت بوده.
.
یا حضوری هستش یا یک سایت جدید معرفی میکنن. ولی باید پیگیر اخبار باشید چون یا زود پر یا بسته میشه.

آها!... خیلی ممنون! :)
پاسخ
11 مهر 1398 14:47
هیچ خبری نیست ذوق زده نشین
تا اینجا معلوم شده که اگه همه چی خوب پیش بره و هیچ مشکلی پیش نیاد (که هزار درصد میاد) فقط 1600 بانو اجازه ورود به ورزشگاه خواهند داشت در برابر حداقل 98 هزار مرد یعنی کمتر از 2 درصد تماشگران! البته احتمالا برای تبلیغات و شو جلو دوربین ها کافی خواهد بود.
پاسخ
12 مهر 1398 03:10
خرید بلیط بازی فوتبال تیم ملی ایران
پاسخ
12 مهر 1398 08:49
نقل قول: Salman aslani
خرید بلیط بازی فوتبال تیم ملی ایران

برای خرید بلیط به آذرس زیر برید اول ثبت نام کنید بعد در ادامه بلیط رئ خریداری کنید:

https://www.pin90.ir
پاسخ
12 مهر 1398 09:38
سريع سايت رو بستن بي شرفا.. بايد انقدر فشار اورد تا باز كنن
پاسخ
12 مهر 1398 11:23
همه اش نمایشه برای بستن دهن فیفا ، 50 سال پیش زن و مرد کنار هم می نشستن و فوتبال نگااه می کردن و هیچ اتفاقی هم نمی افتاد
نتیچه تربیت انقلابی این شده که باید هزار تا زن رو به زور فیفا راه بدن با سیم خاردار و ده هزار تا مامور جداشون کنن
پاسخ
12 مهر 1398 12:54
Asal:
به من که بلیط نرسید😔😔
پاسخ
12 مهر 1398 13:07
پس چرا این سایت که میگین باز نمیشه لعنتیا همش دروغ
پاسخ
12 مهر 1398 13:16
Ggybvgcccffffcvggvgg
پاسخ
12 مهر 1398 14:05
اول گفتن 17 مهر بعد بدون خبر سایت رو برای فروش باز کردن بعد یهویی همه جایگاهها فروش رفت, معلومه که نمایشی است معلوم نیس به چه کسانی فروخته شده !!!!!!چرا افزایش نمیدن جایگاه رو تا اونایی که نخریدن بتونن تهیه کنن بلیط رو----- ورزشگاه 100000 نفری فقط 4000 نفر خانم!!!!! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
12 مهر 1398 14:16
نقل قول: سعید
نقل قول: Salman aslani
خرید بلیط بازی فوتبال تیم ملی ایران

برای خرید بلیط به آذرس زیر برید اول ثبت نام کنید بعد در ادامه بلیط رئ خریداری کنید:

https://www.pin90.ir

خدا خيرت بده گفتي اين سايت متاسفانه ديشب سايت باز شده براي بانوان و نميتونم برم و اينجا هم كه دروغ نوشتن ١٧
پاسخ
12 مهر 1398 23:20
Nazi:
چطور ممکنه بدون اعلام بلیت فروشی باز بشه و به این زودی هم تموم بشه!!!!
چرا واقعاااااا انقدر اذیت میکنن
باز گزینشی شد که...
پاسخ