ورود / عضویت
تاریخ 1398/06/16 ساعت 13:41

در مسابقات کافا به نتیجه فکر نمی کنیم

شادی مهینی: آینده های فوتبال بانوان ارزیابی می شوند

شادی مهینی: آینده های فوتبال بانوان ارزیابی می شوند سرمربی تیم فوتبال زیر 15 سال دختران گفت: مسابقات کافا باعث می شود تا بازیکنان تجربه کسب کنند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال زیر 15 سال دختران گفت: رقابت با تیم های تاجیکستان و قرقیزستان و ازبکستان باعث می شود تا ملی پوشان تجربه کسب کنند و کادر فنی بازیکنان را محک بزند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در این رده سنی نیاز به استعدادیابی داشتیم در رقابتهای المپیاد که به میزبانی کردان بود 40 بازیکن را انتخاب و به اردوی اول دعوت کردیم. 34 بازیکن و 6 دروازبان در اردوی اول زیر نظر کادر فنی تمرین کرده و در اردوی دوم که متصل به اعزام است 26 نفر را انتخاب کردیم تا کارهای تکنیکی وتاکتیکی را کار کنیم.

مهینی در ادامه بیان کرد: این بازیکنان نیاز به کسب تجربه دارند تا بتوانند بهترین عملکرد را در آینده داشته باشند. در واقع در مسابقات کافا به نتیجه فکر نمی کنیم و این بازیهای باعث می شود تا آینده های فوتبال زنان ارزیابی می شوند.

وی در پایان گفت: ازبکستان سبک بازی اروپایی دارد و قوی است، تیم قرقیزستان هر سال شرکت می کند اما سطح شان مقداری ضعیف تر است و تیم تاجیکستان حریف سر سختی برایمان محسوب می شود. مسابقات کافا بیشتر جنبه محک و ارزیابی بازیکنان است تا بتوانیم پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی زیر 16 سال را که در سال آینده رقابتهای مقدماتی آسیا دارد، آماده کنیم.


شادی مهینی, تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال ایران, تورنمنت کافا


دیدگاه شما
دیدگاه ها