ورود / عضویت
تاریخ 1399/10/15 ساعت 10:15

برترین های نیم فصل نخست لیگ فوتبال زنان ایران 1399

برترین های نیم فصل نخست لیگ فوتبال زنان ایران 1399 به گزارش فوتبالدخت با پایان رقابت‌های نیم فصل نخست رقابت‌ها برترین‌های لیگ با ارزیابی آمار و ارقام مشخص می‌شود.

بهترین خط حمله: شهرداری سیرجان

 در این میان عنوان بهترین خط حمله در اختیار شهرداری سیرجان با ۲۷ گل زده است. شهرداری سیرجان در گروه دوم رقابت‌ها با ملوان بندرانزلی، سارگل بوشهر، قشقایی شیراز، وچان کردستان و پالایش گاز ایلام هم گروه است. در این گروه تعداد بازی‌ها به نسبت گروه اول بیشتر بود اما میانگین گل زده در هر بازی این تیم هم از سایر مدعیان بالاتر بود.

بهترین خط دفاع: ذوب آهن اصفهان

 عنوان بهترین خط دفاع به ذوب آهن اصفهان با ۳ گل خورده می‌رسد. در گروه اول تعداد بازی‌ها کمتر بود اما ذوبی ها در ۳ بازی از ۴ بازی دروازه خود را بسته نگه داشتند. همچنین همگروهی ذوب آهن اصفهان با شهرداری بم و سپاهان اصفهان ثبت این رکورد را برای سبزهای اصفهان دشوار کرده بود.


بهترین گلزن نیم فصل: افسانه چترنور

 عنوان بهترین گلزن نیم فصل اول به افسانه چتر نور مهاجم تیم شهرداری سیرجان می‌رسد. چترنور در ۵ بازی ۱۱ گل به ثمر رساند و با میانگین ۲.۲ گل در هر بازی میانگین بالاتری از خود ارائه داد.

بهترین دروازه بان: زهرا خواجوی

 عنوان بهترین دروازه بان نیم فصل اول به زهرا خاجوی سنگربان ذوب آهن می‌رسد. خواجوی در ۴ بازی سه گل دریافت کرد و تعداد ۳ کلین شیت را برای خود به ثبت رساند. زهرا خواجوی فصل گذشته با ثبت رکورد ۹۵۳ دقیقه رکورد کلین شیت فوتبال ایران را شکست

بهترین پاسور: ملیکا متولی

 عنوان بهترین پاسور نیم فصل اول به ملیکا متولی مدافع شهرداری سیرجان می‌رسد. متولی در نیم فصل نخست ۵ پاس به مهاجمان تیمش داده که آنها این موقعیت را تبدیل به گل کرده‌اند.

دختر طلایی (پدیده): نگین زندی

 عنوان دختر طلایی نیم فصل اول به نگین زندی مهاجم ۱۶ ساله ذوب آهن اصفهان می‌رسد. زندی آمار ۳ گل و یک پاس گل را با گاندوها به ثبت رسانده است.




شهرداری سیرجان, ذوب آهن اصفهان, برترین های نیم فصل, افسانه چترنور, ملیکا متولی, نگین زندی, زهرا خواجوی


دیدگاه شما
دیدگاه ها