ورود / عضویت
تاریخ 1402/05/30 ساعت 08:48

بهترین کرم پودر گریم عروس

بهترین کرم پودر گریم عروس عروسی یکی از مهمترین شب ها برای هر کسی تو زندگیشه، حالا یکی از مهمترین چیزا توی این شب میکاپ عروس هست. چرا که میکاپ قرار هست توی همه عکس و فیلم ها به یادگار بمونه. پس خیلی مهمِ که چه میکاپی و با چه کیفیتی انجام میدیم.

محصولاتی که برای این کار استفاده میشه تاثیر خیلی زیادی رو روند کار دارن و بینِ این محصولات کرم پودر یکی از مهمترین هاست که باید توی انتخاب اون دقت خیلی زیادی داشت. چرا کرم پودر میتونه روی ظاهر نهایی میکاپ تاثیر خیلی زیادی داشته باشه .
در کنار خیلی از ویژگی هایی که میدونیم ، یک سری ویژگی های دیگه هم هستن که باید کرم پودر عروس حتما اون رو داشته باشه. ویژگی هایی مثل:

  1. موندگاری بالا که ترجیحا 24 ساعته باشه
  2. روی پوست سبک باشه و اون رو اذیت نکنه
  3. اکسید نشه یعنی این که بعد از چند ساعت کرم پودر نباید تغییر نگ بده.
  4. فلاش بکی نداشته باشه و رنگ پوست رو توی عکس ها تغییر نده
  5. ضد تعریق و رطوبت باشه و با گرما و یا تحرک زیاد که پوست دچار تعریق میشه، کرم پودر پش و محو نشه

حالا میریم سراغ چندتا از بریم محصولاتی که میتونید برای این کار با خیال راحت استفاده کنید.


مک :

کرم پودر مک

محصول اول از برند مک هست که برای انواع پوست مناسبه. کرم پودری که ماندگاری 24 ساعته ای داره ، فوق العاده مات روی پوست میمونه و در طول این تایم پوست رو آبرسانی میکنه و اجازه نمیده که میکاپ حالتی خشک و کیکی به خودش بگیره. از طرفی مک، میتونه میزان ترشح چربی پوست رو کنترل کنه و اجازه نمیده پوست و میکاپ در طول رز براق و درخشان دیده بشن.
این کرم پودر، کاور طبیعی تا فولی داره و بسته به میزانی که از اون استفاده میکنید به شما پوشش میده. مک، فلاش بک نداره به این معنی که رنگ پوست رو توی عکس ها تغییر نمیده.
این کرم پودر به هیچ عنوان توی منافذ و خطوط نفوذ نمیکنه و برعکس باعث میشه این نقاط خیلی خوب کاور بشن و پوست خیلی صاف و یکدست دیده بشه.
قیمت و خرید کرم پودر مک


هدی بیوتی :

کرم پود هدی بیوتی

از فول کاورترین کرم پودرهای دنیا که میتونه جای تتو، لک، جوش و... رو خیلی راحت کاور کنه.
مثل مک این کرم پودر هم ماندگاری 24 ساعته ای داره، در عینِ این که کاور قوی داره ولی فوق العاده سبکه ، و پوست رو اذیت و سنگین نمیکنه ، ترکیبات هدی بیوتی کامل گیاهیه، روغن و چربی نداره وبه هیچ عنوان روی پوست اکسید نمیشه، هدی بیوتی یک محصول کاملا مات ، ضد آب،ضد رطوبت و تعریقه و توی هر شرایط آب و هوایی به همون شکل مات و یکدست باقی میمونه.
این محصول رو به افرادی که پوست چرب و مختلط دارند پیشنهاد میدیم برای افرادی با پوست خشک به هیچ عنوان کرم مناسبی نیست مگر این که اون رو بامحصولی دیگه ترکیب کنید.
قیمت و خرید کرم پودر هدی بیوتی


استی لادر :

کرم پودر استی لادر

استی لادر، آخرین معرفی برای بهترین کرم پودر عروس.
استی لادر رو میتونیم به عنوان پوست دوم که هیچ عیب و نقصی روی اون نیست معرفی کنیم. یک محصول به شدت سکبه که در عین کاور کردن پوست به هیچ عنوان اون رو از حالت طبیعی خودش بیرون نمیاره. این کرم پودر:
موندگاری 24 ساعته داره، ترشح چربی رو کنترل میکنه و اجازه نمیده پوست براق و چرب بشه، ضدآب و تعریقه اکسید نمیشه و بافتی مایع و رقیق داره.
کرم پودر استی لادر رو بیشتر کسایی که پوست نرمال تا چربی دارن استفاده میکنن، اما اگر پوست خشکی دارین با انجام دادن یک زیر سازی عالی با یک پرایمر آبرسان میتونید از اون استفاده کنید.
قیمت و خرید کرم پودر استی لادر


با 3 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا برای گریم و میکاپ عروس آشنا شدین، میتونید در سایت مای سفورا با محصولاتِ آرایشی و پوستی بیشتری آشنا بشین و یا اگر سوالی داشتید میتونید با متخصصین این سایت در ارتباط باشید و مشکلتون رو حل کنید. در نهایت هم با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین.



کرم پودر, اموزش میکاپ, مای سفورا


دیدگاه شما
دیدگاه ها
زینب رسولی:
کرم پودرمک چنده
مینا:
نقل قول: زینب رسولی
کرم پودرمک چنده
مینا:
سلام بیا کرم پودر مک چنده