ورود / عضویت
تاریخ 1401/11/21 ساعت 13:21

نظرسنجی: برترین دروازه‌بان فوتبال زنان از نگاه مخاطبان کیست؟

نظرسنجی: برترین دروازه‌بان فوتبال زنان از نگاه مخاطبان کیست؟ فوتبالدخت در نظر دارد نظر کاربران خود را در مورد بهترین دروازه بان لیگ فوتبال زنان بپرسد. موضوعی که به جز آمار و ارقام به نگاه دقیقتری از جمله شرایط تاکتیک تیمی از لحاظ خطوط دفاعی، عملکرد متعادل و غیرسینوسی در اکثر رقابت ها و میزان تسلط هر بازیکن در شرایط سخت و بحرانی نیاز دارد.

به گزارش فوتبالدخت پانزدهمین دوره لیگ فوتبال زنان ایران چهارشنبه سوم اسفندماه 1401 رسما پایان می یابد. در این دوره از لیگ برتر خاتون بم دو هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمان شد و با ثبت رکورد میانگین 0.3 گل خورده در هر بازی و 13 کلین شیت از 16 بازی بهترین خط دفاعی لیگ را کسب کرده است. پس از خاتون بم، سپاهان اصفهان با 0.8 گل خوردهدر هر بازی و 8 بار بسته نگه داشتن دروازه در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد. در ادامه شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام با 0.9 گل خورده در هر بازی به طور مشترک در رده سوم برترین خط دفاعی لیگ هستند. اگرچه پخش زنده فوتبال زنان به تازگی وارد مرحله توسعه شده است اما در این مطلب قصد داریم در مورد برترین دروازه بان لیگ پانزدهم از نگاه مخاطبان بپرسیم.


لطفا با در نظر گرفتن همه آیتم‌ها در رابطه با عملکرد فنی یک دروازه‌بان در نظرسنجی زیر شرکت کنید. این اسامی به ترتیب حروف الفبا قید شده‌اند.

به نظر شما بهترین دروازه‌بان لیگ فوتبال زنان در سال 1401 کیست؟


ورود به سایت و ثبت رای

رها یزدانی, شهرداری سیرجان, زهرا خواجوی, خاتون بم, زهرا موسی زاده, ملوان بندرانزلی, زهره کودایی, سپاهان اصفهان, سمیرا رستمی, بادرود تهران, سمیرا محمدی, عارفه سیدکاظمی, فاطمه عزیزی, زارع باتری سنندج, مریم نامی, پالایش گاز ایلام, منیژه زینیوندیان, پیکان الب


دیدگاه شما
دیدگاه ها