ورود / عضویت
تاریخ 1401/11/07 ساعت 23:42

بادرود تهران؛ تیمی که برای «فرصت خوشبختی» جنگید...

بادرود تهران؛ تیمی که برای «فرصت خوشبختی» جنگید... شگفتی سال فوتبال زنان ایران را تیم بادرود تهران رقم زد. قعرنشین متحول شده لیگ امروز در سیرجان، تیم شهرداری رده سومی را شکست داد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از افرا ورزش، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان با نتیجه‌ای ناباورانه در سیرجان همراه بود و تیم شهرداری سیرجان در زمین خود برابر بادرود تهران شکست خورد.

در این بازی عجیب، تیم رده سومی شهرداری سیرجان در خانه، دو بر یک برابر بادرود تهران تن به شکست داد و مقابل قعرنشین تسلیم شد.

این پیروزی بزرگ و حماسی برای بادرود، در ادامه مسیر تحول این تیم در نیم فصل دوم است و دیگر نمی‌توان بادرود را تیمی شایسته سقوط قلمداد کرد.

در مسابقه امروز سمانه قاشیه در نیمه نخست بادرود را پیش انداخت، ملیکا متولی بازی را به تساوی کشاند و سپس گل ریحانه کردی در نیمه دوم بادرود را برنده بازی کرد.

شهرداری سیرجان برای جبران گل دوم بادرود، نزدیک به ۴۰ دقیقه فرصت داشت اما بادرود دروازه خود را بسته نگاه داشت و شگفتی بزرگ سال در فوتبال زنان را خلق کرد.

این نتیجه به‌تنهایی می‌تواند نامزد غیرمنتظره‌ترین اتفاق فوتبالی بانوان در سال ۱۴۰۱ باشد. در همین حال، حواشی پیرامون تیم شهرداری سیرجان و موضوع پایان احتمالی حضور مریم جهان نجاتی در نیمکت سیرجان، ممکن است به نتیجه فاجعه‌بار امروز شهرداری سیرجان مرتبط باشد.

سیرجان پس از شکست برابر سپاهان و شهرداری سیرجان شانس قهرمانی را از دست داده و از تیمی سرحال و جذاب به تیمی بی‌انگیزه که دیگر حوصله فوتبال بازی کردن را ندارد، تبدیل شده است.

از سوی دیگر، لیگ برتر باید به بادرود، تیمی که با وجود قعرنشینی همچنان قصد تسلیم ندارد احترام بگذارد. هر اتفاقی برای بادرود در پایان فصل رخ دهد، آن‌ها نشان داده‌اند که ناامیدی هرگز معنایی ندارد.


بادرود تهران


دیدگاه شما
دیدگاه ها