ورود / عضویت
تاریخ 1401/01/11 ساعت 15:01

پرطرفدارترین تیم ملی جهان کدام است؟ + معرفی لباس تیم ملی ایران

پرطرفدارترین تیم ملی جهان کدام است؟ + معرفی لباس تیم ملی ایران

فوتبال برای طرفدارانش تنها یک ورزش و سرگرمی نیست، بلکه به معنای زندگی است و همین موضوع، آن را به محبوب ترین ورزش در سطح جهان تبدیل کرده است. عشق به فوتبال را نمی توان به کشور و منطقه خاصی محدود کرد و در سراسر دنیا و نقطه به نقطه آن، عاشقان فوتبال را می توان پیدا کرد.



برخی از تیم های ملی فوتبال، بازی کردن آن ها به قدری چشم نواز است که نه تنها مردمان کشور خود بلکه افراد و شهروندان سرزمین های بیگانه نیز از بازی آن ها لذت می برند و طرفدار آن ها خواهند بود. در این مطلب پرطرفدارترین تیم ملی جهان را به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

معرفی پرطرفدارترین تیم ملی فوتبال در جهان

به طور کلی می توان گفت سیستم خاص و دقیقی برای مشخص کردن تعداد دقیق هواداران تیم های فوتبال چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی وجود ندارد زیرا براساس نظرسنجی ها، اپلیکیشن و ... تعداد هواداران مشخص می گردد که ممکن است، در این بین هواداری یا در نظر سنجی شرکت نکند و یا اینکه اصلا به این امکانات دسترسی نداشته باشد.

به همین دلیل مشخص کردن یک تیم به عنوان پرطرفدارترین تیم جهان چندان منطقی نیست زیرا آمار و ارقام به صورت کامل و درست تهیه نمی شوند. اما می توان برخی از تیم ها را که تعدادشان انگشت شمار است، به عنوان پرطرفدارترین تیم های جهان معرفی کرد که این را از سبک بازی و محبوبیت آن ها در گوشه و کنار جهان می توان فهمید.

پس با ما همراه باشید تا تیم های پرطرفدار ملی را به شما معرفی کنیم.

 

تیم ملی فوتبال برزیل

نام تیم ملی برزیل را در بین هواداران فوتبال بسیار می توان شنید زیرا برزیل با نوع بازی و قدرت خود در تمام ادوار جام جهانی حضور داشته است که این افتخار تنها برای این تیم ملی است. حضور تیم برزیل در جام جهانی همواره با افتخارات زیادی همراه بوده است و قهرمانی ها و نایب قهرمانی های زیادی را در این مسابقات بزرگ به دست آورده است.

تعداد قهرمانی های برزیل در جام جهانی 5 بار است که آن را پرافتخارترین تیم در این رقابت ها معرفی می کند. همچنین در رقابت هاب جام کنفدراسیون نیز بسیار خوش درخشیده و چهار قهرمانی را به دست آورده است. این افتخارات به همراه اسطوره هایی چون رونالدینیو تیم برزیل را در جهان شناخته شده و پرطرفدار کرده است.

 

 

تیم ملی فوتبال اسپانیا

یکی از تیم های فوتبال جهان که با لقب خشم سرخ شناخته شده است، تیم ملی اسپانیا می باشد. سبک بازی این تیم با صبر و حوصله و پاس های فراوان است که در فوتبال به سبک ان ها تیکی تاکی ها می گویند. این تیم در جام جهانی 2010 موفق به کسب عنوان نخست و قهرمانی شده است که در آن زمان مربی این تیم، دل بوسکه بود.

همچنین تیم ملی اسپانیا با قهرمانی های متعدد در رقابت های یورو هواداران زیادی را در تمام دنیا جذب خود کرده است. در حال حاضر مربی این تیم لوییز انریکه می باشد که تیمش در رقابت های یورو 2020 با بازی درخشانش نتیجه های لازم را کسب کرده است.

 

تیم ملی فوتبال فرانسه

تیم فوتبال فرانسه قدرتمند است و یکی از پرطرفدارترین تیم های ملی فوتبال در جهان می باشد. لقب تیم ملی فرانسه، خروس ها می باشد. ایت تیم در رقابت های جهانی نتیجه های خوبی را کسب کرده است که در افتخارات این تیم، دوبار قهرمانی جام جهانی دیده می شود.

البته در جام کنفدراسیون نیز دو قهرمانی و المپیک نیز یک قهرمانی و در جام ملت های اروپا دو قهرمانی را به دست آورده است. تمام این قهرمانی ها نتیجه بازی زیبای بازیکنان این تیم است که ان ها را پر طرفدار کرده است.

 

 

تیم ملی فوتبال آلمان 

تیم ملی فوتبال آلمان از محبوبیت جهانی برخوردار است و بعد از برزیل پر افتخارترین تیم در جام جهانی به حساب می اید. آلمان در جام جهانی چهار عنوان قهرمانی را به دست آورده است که در کنار سه قهرمانی در جام ملت های اروپا، آن ها را بسیار سرشناس کرده است.

تیم ملی آلمان در رقابت های کنفدراسیون موفق به کسب یک قهرمانی شده است که در افتخارات این تیم می درخشد. بازیکنی چون مانوئل نویر در این تیم حضور دارد که یکی از بهترین دروازه بان ها در سطح جهانی است.

 

تیم ملی فوتبال ایتالیا

ایتالیا نیز تیم بزرگی است که در جام جهانی 4 عنوان قهرمانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. عناوین مختلف در المپیک، جام ملت های اروپا و ... در افتخارات این تیم به ثبت رسیده است. اسطوره هایی چون دل پیرو، لوئیجی بوفون و ... در تمام دنیا شناخته شده اند و طرفداران زیادی دارند.

 

 

معرفی تیم ملی ایران

تیم ملی ایران یکی از تیم های مطرح آسیاست که در رده اول یا دوم این قاره قرار می گیرد. این تیم در سال 1320 دیدارهای رسمی خود را آغاز کرد. این تیم قدرت خود را در آسیا با کسب سه قهرمانی در جام ملت های اسیا به رخ حریفان کشیده است. از این رو با مراجعه به بخش "خرید لباس تیم ملی ایران" می توانید انواع لباس های ملی ایران را تهیه و خریداری کنید.

مربیانی چون کارلوس کی روش، برانکو، دایی و ... سکان این تیم را برعهده گرفته اند و اکنون دراگان اسکوچیچ تیم ملی ایران را رهبری می کند. حضور ایران در جام جهانی و بازی در مقابل اسپانیا و پرتغال که با قدرت نیز ظاهر شد، یک نکته مثبت در کارنامه تیم ملی ایران است.

ایران در سال 2005 بهترین رنکینگ جهانی خود را تجربه کرده است که در رتبه 15 دنیا قرار گرفت. پس از آن دچار حواشی و نزول شد که خوشبختانه چند سالی است، دوباره روند رو به رشد خود را در پیش گرفته است.

 


تیم ملی, فوتبال, ورزش


دیدگاه شما
دیدگاه ها