ورود / عضویت
تاریخ 1397/11/21 ساعت 09:52

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان:

مریم آزمون: نتوانستیم از فرصت‌هایمان برابر هند استفاده کنیم

مریم آزمون: نتوانستیم از فرصت‌هایمان برابر هند استفاده کنیم تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین دیدار از تورنمنت چهارجانبه هند، با یک گل مغلوب میزبان شد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار از تورنمنت چهارجانبه هند، امروز برابر تیم میزبان به میدان رفت و با یک گل شکست خورد؛ تک گل این دیدار در دقیقه ۴۸ وارد دروازه ایران شد.

شاگردان مریم آزمون روز دوشنبه در دومین دیدار به مصاف میانمار می‌روند.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان بعد از اتمام این بازی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و هر چه از زمان بازی می‌گذشت تیم ما با مهار چند بازیکن کلیدی هند، کاملاٌ بازی را در اختیار گرفت. هر دو تیم فرصت‌های خیلی خوبی داشتند. می‌توانستیم به گل برسیم اما با کم شانسی نتوانستیم گل‌زنی کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با سوت داور، از بازیکن کنار خط هند،کاملاٌ غافلگیر شدیم و در کمال ناباوری گل خوردیم. در ادامه تغییر سیستم دادیم و با تغییر چند بازیکن و تعویض‌های فنی، قصد داشتیم که بتوانیم جبران کنیم؛ اما تیم هند نهایت استفاده از میزبانی را انجام داد؛ رعایت نکردن بازی جوانمردانه در ۱۵ دقیقه پایانی توسط آن‌ها، باعث می‌شد تمرکز بازیکنان ما پایین بیاید و نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: باورم نمی‌شد که بتوانیم به این خوبی تیم هند را تحت فشار بگذاریم؛ باید من و همه تیم افسوس فرصت‌هایی را بخوریم که گل نشد، البته هر چه به پایان بازی نزدیک شدیم از لحاظ جسمانی آمادگی لازم را در بیشتر بازیکنان ندیدیم؛ باید از این باخت درس بگیریم و برای بازی با میانمار آماده شویم که مطمئن هستیم بازی به مراتب سخت‌تری خواهیم داشت.

مریم آزمون, تورنمنت چهارجانبه, تورنمنت چهارجانبه هند


دیدگاه شما
دیدگاه ها