ورود / عضویت
تاریخ 1399/03/12 ساعت 10:47

اگر به بازیکنان فرصت تمرین ندهیم، مصدوم می‌شوند

ابطحی: لیگ فوتسال زنان را همین جا تمام کنیم

ابطحی: لیگ فوتسال زنان را همین جا تمام کنیم به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان گفت: ادامه لیگ فوتسال زنان ضروری نیست و بهتر است همین جا بازی‌ها را تمام کنیم. زیرا قرار نیست تیمی به باشگاه‌های آسیا اعزام شود.
«سیدمهدی ابطحی» اظهار داشت: پس از رایزنی با کمیته فنی، اعلام کردم که بهتر است لیگ فوتبال زنان تعطیل شود. اولویت نخست این است تا ادامه مرحله پلی‌آف برگزار نشود زیرا قصد معرفی تیم یا اعزام آن به مسابقات باشگاهی آسیا را نداریم. سه تیم هیات فوتبال خراسان، ملی حفاری اهواز و سایپا تهران در منطقه قرمز قرار دارند. تمرین کردن بازیکنان نیز با مشکل و هزینه‌های زیادی همراه است.

وی افزود: به نظرم بهتر است مرحله پلی‌آف در فصل آینده لیگ برتر برگزار شود. حتی اگر بازیکنان بخواهند در این مسابقات حضور یابند هم بسیاری از خوانواده‌ها اجازه نمی‌دهند. همچنین اگر به بازیکنان فرصت تمرین ندهیم، مصدوم می‌شوند و همین امر سبب آسیب تیم ملی خواهد شد.
مدیرفنی تیم ملی فوتسال زنان عنوان کرد: گرچه سازمان لیگ تصمیم گرفته تا مسابقات را تیر ماه برگزار کند، اما بازیکنان باید با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در تمرینات حضور یابند. هرچند آنان باید هر سه روز یک بار تست کرونا بدهند و بسیار هزینه بر خواهد بود. بهترین تصمیم این است تا همین جا بازی‌ها را تمام کنیم.
وی درخصوص اردوهای ملی‌پوشان گفت: «شهناز یاری» سرمربی تیم ملی فوتسال زنان باید برنامه‌های اردوها را اعلام کند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و مد نظر قرار دادن این برنامه اردوها را با جدیت و رعایت پروتکل های بهداشتی شروع می‌کنیم.
ابطحی در خصوص لیگ مردان خاطرنشان کرد: تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند هم باید ۲ بازی انجام دهند و باید مسابقات آنان برگزار شود زیرا باید یک تیم به باشگاه‌های آسیا اعزام کنیم. باید به بازیکنان فرصت تمرین دهند و حداقل ۴۰ روز طول می‌کشد تا از آمادگی لازم برای حضور در ادامه مسابقات برخوردار شوند.


سیدمهدی ابطحی, فوتسال زنان


دیدگاه شما
دیدگاه ها