ورود / عضویت
تاریخ 1399/03/10 ساعت 14:32

۲۵ روز زمان برای آماده سازی تیم ها

شهرزاد نصیری: پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان بارعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود

شهرزاد نصیری: پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان بارعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان گفت: مسابقات پلی آف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از مهر، با اعلام سازمان لیگ رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان تیر ماه برگزار خواهد شد و چهار تیم حاضر در این مسابقات می‌توانند از ۱۷ خرداد ماه تمرینات خود را آغاز کنند. تیم‌های مس رفسنجان، ملی حفاری، سایپا و هیات فوتبال خراسان رضوی چهار تیم حاضر در مرحله پلی آف هستند و تصمیم سازمان لیگ با اعتراض برخی مربیان و بازیکنان همراه شد و خواستار تضمینی برای سلامت و رعایت پروتکل بهداشتی شدند.

شهرزاد نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری مسابقات پلی اف لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: ما مسئول برگزاری رقابت‌ها هستیم. قبلاً به دلیل شیوع ویروس کرونا با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مسابقات برگزار نشد اما حال با اعلام ستاد مبارزه با کرونا برگزاری فعالیت های ورزشی منعی ندارد و طبق نامه ارسال شده با رعایت پروتکل های بهداشتی تیم ها می توانند از ۱۷ خردادماه تمرینات خود را آغاز کنند و نخستین مسابقه نیز روز ۱۳ تیرماه انجام خواهد شد.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ادامه داد: مطمئناً نماینده و ناظر سازمان لیگ در مسابقات حضور دارند و پروتکل های بهداشتی رعایت خواهند شد. یک بازی از مرحله رفت پلی آف برگزار شده است و تعداد زیادی باقی نمانده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت های سرمربی تیم ملی احتمال افزایش آسیب بازیکنان زیاد خواهد شد به چه دلیل اصرار به برگزاری مسابقات است؟ گفت: طبق برنامه اعلام شده بازیکنان و تیم ها حدود ۲۴ -۲۵ روز زمان برای آماده سازی دارند و در این مدت زمان می توانند به آمادگی بدنی خوبی برسند. در حال حاضر این شرایط برای همه وجود دارد. سعی داریم طبق برنامه پیش برویم و مسابقات برگزار می شود.




شهرزاد نصیری, لیگ فوتسال بانوان


دیدگاه شما
دیدگاه ها