ورود / عضویت
تاریخ 1399/03/05 ساعت 12:05

توافق فیفا و FIFPro برای حمایت از فوتبال زنان در دوران کرونایی

توافق فیفا و FIFPro برای حمایت از فوتبال زنان در دوران کرونایی فیفا و FIFPro برای حمایت از فوتبال بانوان که تحت‌تاثیر شیوع جهانی ویروس کرونا قرار گرفت، توافق کردند.

به گزارش خبرگزاری فوتبالدخت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، این فدراسیون و فدراسیون جهانی فوتبالیست‌های حرفه‌ای (FIFPro) توافق کردند که برای تسریع در توسعه فوتبال حرفه‌ای زنان و به حداقل رساندن پیامدهای شیوع ویروس کرونا در این بخش با یکدیگر همکاری کنند.

فدراسیون جهانی فوتبالیست‌های حرفه‌ای پیش از این اعلام کرد که همه‌گیری ویروس کرونا خطر جدی برای فوتبال زنان است و می‌تواند باعث بیکاری‌ گسترده و رکود اقتصادی شود. فیفا نیز تاکید کرد با وجود تاثیرگذاری ویروس کرونا روی بخش صنعت همچنان به سرمایه‌گذاری در حوزه فوتبال بانوان ادامه می‌دهد.

در بیانیه رسمی فیفا آمده است: فیفا و FIFPro توافق کردند در این دوره دشوار و پس از پایان بحران با هدف حمایت از فوتبال بانوان با یکدیگر همکاری کنند. این دو فدراسیون درباره موارد مختلفی از جمله شرایط بازیکنان، مسابقات و تقویم جهانی به بحث و تبادل‌نظر خواهند پرداخت.

بسیاری از رقابت‌های فوتبال جهان پس از شیوع ویروس کرونا تعلیق شدند. باشگاه‌های زیادی نیز در سراسر جهان تصمیم به کاهش دستمزد بازیکنان، کادر فنی و حتی اخراج کارمندان خود گرفتند.




فیفا


دیدگاه شما
دیدگاه ها