ورود / عضویت
تاریخ 1399/02/29 ساعت 20:26

اینطور نیست که با مطرح شدن در افکار عمومی در مسیر اداری قرار بگیرد

سخنگوی فدراسیون فوتبال: اگر کرونا نبود، پاداش فوتسال زنان پرداخت شده بود

سخنگوی فدراسیون فوتبال: اگر کرونا نبود، پاداش فوتسال زنان پرداخت شده بود به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: بحث‌هایی در گوشه و کنار مطرح می‌شود که ممکن است تبعیضی بین فوتبالیست‌های زن و مرد وجود داشته باشد اما واقعا چنین نگاهی بین تصمیم‌گیران فدراسیون نیست و نگاه فدراسیون به همه یکسان است.
امیرمهدی علوی در گفت‌وگویی با یک برنامه رادیویی درباره مشکلات زنان فوتسالیست‌ و فوتبالیست‌ برای دریافت پاداش‌های گذشته‌شان، اظهار داشت: زحمات و تلاش‌های این عزیزان از نگاه فدراسیون پاک نمی‌شود و ما قدردان آنها هستیم. این موضوع سال گذشته قرار بود با دریافت مطالبات فدراسیون از فیفا انجام شود اما به دلیل شرایطی که به وجود آمد و شیوع ویروس کرونا محقق نشد. با این حال تلاش‌های فدراسیون برای دریافت وجوه ادامه دارد و قطعاً تا تحقق این هدف تلاش می‌کنیم تا پاداش افتخارآفرینی این عزیزان پرداخت شود.
وی در ادامه افزود: بحث‌هایی در گوشه و کنار مطرح می‌شود که ممکن است تبعیضی وجود داشته باشد. واقعا چنین نگاهی بین تصمیم‌گیران فدراسیون نیست. نگاه فدراسیون به همه یکسان است. در بحث امکانات و اردوها همه تیم‌های ملی یکسان هستند. حتی برخی تیم‌های آقایان از گذشته پاداش معوقه دارند که پرداخت نشده و آنها در نوبت پرداخت هستند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود هر کسی رفتار کی‌روشی‌ داشته باشد به مطالباتش می‌رسد، بیان داشت: نه چنین نگاهی در مجموعه فدراسیون نیست. زنان نکاتی را مطرح کردند که با قهرمانی آن‌ها هم‌زمان شده است، امروز هم با طالقانی و همچنین دبیرکل فدراسیون در مورد این موضوع صحبت کردیم. اگر درخواستی وجود داشته باشد در هیات رییسه بررسی می‌شود. بررسی آن در حوزه مدیریتی است و اینطور نیست که با مطرح شدن در افکار عمومی در مسیر اداری قرار بگیرد. اگر این درخواست مطرح بشود حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی درباره تیم فوتسال زنان ایران گفت: این تیم فراموش نشده است و در ویترین افتخارات فدراسیون فوتبال حضور دارد. مطمئن باشید اگر کرونا نبود، پاداش آنها تا به حال پرداخت شده بود. شرایطی در بحث مکاتبات با فیفا به وجود آمده است. تحقق این موضوع سال گذشته نزدیک شده بود اما با شرایط به وجود آمده مشکلاتی ایجاد شد.
علوی در پایان درباره اینکه آیا ممکن است مانند سایر فدراسیون‌ها با فوتسالیست‌های تیم زنان به خاطر این صحبت‌ها برخورد شود، گفت: سابقه فعالیت فدراسیون هیچ‌گاه اینطور نبوده است. من از طرف همه مدیران تصمیم‌گیرنده صحبت می‌کنم. این تیم مانند همه تیم‌های دیگری که مطالباتی داشتند، فراموش نشده است.


امیرمهدی علوی


دیدگاه شما
دیدگاه ها