ورود / عضویت
تاریخ 1399/02/29 ساعت 11:25

۷۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و بقیه مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد

بیان محمودی: سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای و با اصالت است

بیان محمودی: سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای و با اصالت است سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: این باشگاه ۷۰ درصد قرارداد کادرفنی و بازیکنان خود را در ایام کرونایی پرداخت کرده است.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا بیان محمودی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از نظر پرداختی توسط باشگاه سپاهان به بانوان فوتبال خود مشکلی نیست چون سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای و با اصالت است.
وی اظهارداشت: با توجه به لطف و نگاه مثبت مسئولان باشگاه در شرایط کرونا، بقیه مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد و از نظر هزینه‌ای در باشگاه سپاهان مشکلی نداریم.
وی با گلایه از سخت‌گیری‌های صورت گرفته برای خبرنگاران در پوشش لیگ برتر فوتبال بانوان به صورت حضوری تصریح کرد: سالهای قبل رسانه‌ها فوتبال بانوان را به خوبی و حضوری پوشش می‌دادند ولی متاسفانه امسال دست اندرکاران مرتبط خیلی برای رسانه‌ها سخت گرفتند.
وی تصریح کرد: این امر باعث شد، اخبار خیلی کمتری نسبت به سالهای گذشته از فوتبال بانوان منتشر شود و کمتر مورد توجه قرار گیرد.
محمودی اضافه کرد: توجه نکردن به رسانه‌ها باعث می‌شود حامییان مالی کمتر برای حضور در این رقابت‌ها رغبت داشته باشند و کمک حال فوتبال بانوان باشد.
وی با بیان اینکه پوشش رسانه‌های رسانه‌های بین‌المللی از فوتبال بانوان بیشتر است گفت: خارجی‌ها بیشتر بازیکنان و مربیان تیم‌ها را می‌شناسند و منتظر هستیم مشکل پوشش رسانه‌ای حل شود.

وی ابراز امیدواری کرد با ریشه کنی بیماری کرونا به همت مردم و مسئولان رقابت های ورزشی در روال عادی خود قرار گیرد.
در پی آغاز شیوع بیماری کرونا تا ۹ اسفند ۱۳۹۸ بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر و بیست و ششم لیگ آزادگان برگزار شد و در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ اسفند شاهد به انجام رسیدن بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم در گروه‌های الف و ب بودیم؛ بعد از آن دیگر هیچ مسابقه باشگاهی در سه سطح اول فوتبال ایران به انجام نرسید و تا پایان مسابقات فوتبال ایران در سه سطح نخست و همچنین رقابت‌های جام حذفی ۲۲۳ بازی باقی‌مانده است.
رییس جمهوری روز گذشته از شروع مسابقات ورزشی بعد از عید سعید فطر خبر داد و حالا همه تیم‌های ورزشی منتظر هستند که این مسابقات از چه زمانی آغاز خواهند شد.

همچنین ستاد مقابله با کرونا در ورزش ۲۵ اردیبهشت در اطلاعیه شماره ۱۳ خود از آغاز فعالیت ورزشی رشته‌های انفرادی و غیر گروهی در سراسر کشور خبر داد.
در اطلاعیه منتشر شده توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش آمده است: پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاه‌های ورزشی رشته‌های انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش‌ها وجود ندارد، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر کشور مجاز است.
تنیس، تنیس روی‌میز، وزنه‌برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دو و میدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوارکاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، گلف، جهت‌یابی، اسکی، پیاده‌روی، بازی‌های فکری، طناب‌زنی، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی، ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی، غواصی، دارت، پتانگ و شطرنج رشته‌های ورزشی هستند که فعالیت آنها مجاز است و تمام باشگاه‌ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت، در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

استان اصفهان به عنوان قطب‌ ورزش کشور، داری بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی است.
تاکنون بیش از ۱۱۸ هزار تن در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده و بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ تن جان باخته‌اند.


بیان محمودی, سپاهان اصفهان


دیدگاه شما
دیدگاه ها