ورود / عضویت
تاریخ 1399/02/29 ساعت 11:21

در لیگ زنان امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست

جعفری: بهتر است لیگ برتر بانوان مختومه اعلام شود

جعفری: بهتر است لیگ برتر بانوان مختومه اعلام شود سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: از آنجایی که بانوان مشکل اسپانسر دارند، نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را برای ادامه لیگ برتر رعایت کنند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از تسنیم، مرضیه جعفری در مورد ادامه لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال بانوان به شرطی که سازمان لیگ بتواند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند، بهتر است ادامه یافته و چهار بازی پایانی انجام شود.
وی در ادامه افزود: بانوان به دلیل اینکه مشکل اسپانسر دارند، نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و قطعاً با مشکل مواجه می‌شوند، چون نمی‌توانند استادیوم را ضدعفونی کنند و در مسافت رفت و آمد برای شرکت در مسابقات ممکن است نتوانند موارد بهداشتی را رعایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم با اشاره به بازی‌های پایانی تیمش اظهار داشت: ما چهار بازی دیگر باید انجام دهیم که سه بازی در خانه و یک بازی در خارج از خانه داریم و تیم ما حتی با یک شکست قهرمان می‌شود.

جعفری خاطر نشان کرد: بازیکنانم تمرینات آماده‌سازی خود را در منزل انجام داده و ما مشکلی از لحاظ فنی نداریم. تنها مشکل ما از لحاظ سلامت بازیکنان است که در شرایط شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شوند. به نظر من با شرایط کنونی و اهمیت سلامت بازیکنان بهتر است مسابقات را بدون برگزاری بازی مختومه اعلام کنند.


مرضیه جعفری, شهرداری بم


دیدگاه شما
دیدگاه ها