ورود / عضویت
تاریخ 1399/02/21 ساعت 08:26

الکس مورگان، ستاره فوتبال زنان مادر شد

الکس مورگان، ستاره فوتبال زنان مادر شد به گزارش فوتبالدخت الکس مورگان ستاره تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا و باشگاه اورلاندو که پیش از این خبر از بارداری خود در اینستاگرامش داده بود مادر شد. النا نام دختر مورگان است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی الکس مورگان، فوق ستاره فوتبال زنان آمریکا

الکس مورگان در سال 2009 جوان‌ترین عضو تیم ملی فوتبال زنان ایالات‌متحده انتخاب شد و اولین انتخاب کلی در طرح فوتبال حرفه‌ای زنان در سال 2011 بود. دربازی‌های المپیک تابستانی، مورگان با کمک به زنان آمریکایی در شکست ژاپن، اولین مدال طلای المپیک خود را به دست آورد او برای کمک به آمریکایی‌ها در جام جهانی زنان 2015 فیفا، بر مصدومیت غلبه کرد و چهار سال بعد، او با شش گل زده در مسابقات باعث شد تا ایالات‌متحده بتواند دومین جام قهرمانی جهان خود را به دست آورد.

مهاجم تیم زنان آمریکا پیش از این در پیامی در شبکه های اجتماعی در مورد تجربه ۹ ماه بارداری خود در دوران شیوع کرونا باید با پروتکل های ویژه بهداشتی  صحبت کرده بود.
مورگان در فیسبوک نوشته است:«می دانم که گفتن این کمی مشکل است اما همیشه می خواستم بارداری را تجربه کنم. به مسائل دیگری که پیرامون مادری کردن وجود داشت، مطمئن نبودم اما همیشه به نظرم بارداری بسیار زیبا بود. این رویای من بود. این که بدنم به خاطر یک انسان کوچکی که زندگی اش ۱۰۰ درصد به من بستگی دارد، تغییر کند برای من حس فوق العاده ای دارد. برخی از این رویاها ممکن بود با ترس از نداشتن یک بارداری آسان یا این که بدنت دیگر به حالت عادی نگردی، تحت تاثیر قرار می گیرند. به نظرم به خاطر علاقه ای که به باردار شدن داشتم این ترس ها درون من از بین رفته بود. ۹ ماه اخیر برای من خیلی فراتر از سطح توقعات و انتظارات بود»

لغو المپیک باعث شد تا مورگان با خیال آسوده تری دوران پسابارداری خود را سپری کند چرا که در غیر این صورت باید با تمرینات فشرده خودش را به المپیک توکیو در تابستان پیش رو می رساند.

الکس مورگان در رابطه با تولد فرزندش نوشته است: در ساعت 11:30 صبح روز 7 ماه مه (مطابق با پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399) با وزن 8 پوند (معادل 3 کیلو و 600 گرم)، چارلی النا کاراسکو ورود بزرگ خود به دنیا را رقم زد. این اتفاق بیشتر از چیزی که انتظارش را داشتیم طول کشید اما من می دانستم که او این کار را به روش خود انجام می دهد. فرزند ماه زیبای من.





الکس مورگان, فرزند الکس مورگان


دیدگاه شما
دیدگاه ها