ورود / عضویت
تاریخ 1398/11/11 ساعت 13:51

گزارش دیدارهای هفته پانزدهم لیگ فوتبال زنان

شهرداری بم فاتح دربی کرمان شد / پیروزی پرگل سپاهان و صعود به رده سوم

شهرداری بم فاتح دربی کرمان شد / پیروزی پرگل سپاهان و صعود به رده سوم شهرداری بم بدون گل خورده در دربی کرمان پیروز میدان شد. سپاهانی ها نیز در پرگل ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان به برتری رسیدند.

به گزارش فوتبالدخت هفته پانزدهم لیگ فوتبال زنان امروز -جمعه ۱۱بهمن ماه- با برگزاری شش دیدار پیگیری شد.

حساس ترین دیدار این هفته دربی زنان کرمانی بود که بین دو تیم شهرداری بم و شهرداری سیرجان انجام شد. در این دیدار شهرداری بم با نتیجه ۴ بر صفر از سد شهرداری سیرجان گذشت و پیروز دربی کرمان بود. شاگردان مرضیه جعفری با ۱۵ برد از ۱۵ بازی مقتدرانه در جایگاه نخست جدول لیگ قرار دارند. شهرداری سیرجان نیز با ۱۰ برد از ۱۵ بازی در جایگاه چهارم قرار دارند.

در اصفهان، سپاهان اصفهان میزبان تیم آویساخوزستان بود. در این دیدار زنان طلایی پوش سپاهان با رد کردن ۶ توپ از خط دروازه آویساخوزستان توانستند با نتیجه ۶بر۱ بازی را به پایان برسانند. تیم سپاهان اصفهان در جایگاه سوم و تیم آویساخوزستان در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند. لازم به ذکر است این دیدار با ۷ گل زده شده پر گل ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان است.

در دیگر بازی هفته پانزدهم لیگ، تیم وچان کردستان میزبان تیم سینا بوشهر بود. شاگردان سمیه شهبازی در این دیدار ۴ گل به ثمر رسانده و گلی دریافت نکردند. تیم وچان کردستان با ۱۴پیروزی از ۱۵ بازی در جایگاه دوم جدول و تیم سینای بوشهر در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند.

این هفته زنان سبز پوش ذوب آهن میهمان تیم آذرخش زاگرس شیراز بودند که با پیروزی ۲ بر صفر بازی را به پایان رساندند. شاگردان مدائم زاده در جایگاه در جایگاه هفتم و آذرخش زاگرس شیراز در جایگاه دهم قرار دارند.

زنان پالایش گاز ایلام امروز میزبان تیم پرهوادار ملوان بندر انزلی بودند. این دیدار با برتری ۳بر صفر زنان ایلامی به پایان رسید و انزلی چی ها بدون امتیاز ایلام را ترک کردند.

در دیگر دیدار این هفته هیات فوتبال البرز میزبان تیم همیاری ارومیه بود که این بازی با نتیجه ۲بر صفر به نفع زنان البرزی به پایان رسید.


وچان کردستان, سینا بوشهر, پالایش گاز ایلام, ملوان بندرانزلی, شهرداری بم, شهرداری سیرجان, هیات فوتبال البرز, همیاری ارومیه, آذرخش زاگرس شیراز, ذوب آهن اصفهان, سپاهان اصفهان, آویسا خوزستان


دیدگاه شما
دیدگاه ها