ورود / عضویت
تاریخ 1398/10/24 ساعت 08:49

مسئول مسابقات لیگ فوتسال زنان

شهرزاد نصیری: اعتراض سرمربیان به داوران وارد نیست

شهرزاد نصیری: اعتراض سرمربیان به داوران وارد نیست مسئول مسابقات لیگ فوتسال زنان در خصوص اعتراض سرمربیان به قضاوت اشتباه داوران گفت: سخنان سرمربیان تیم‌ها را در این خصوص نمی‌پذیرم، زیرا کمیته داوران همواره بهترین‌ها را برای قضاوت انتخاب می‌کنند.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا «شهرزاد نصیری» اظهار داشت: داوران فوتسال ملی و بین‌المللی هستند و سال‌هاست قضاوت می‌کنند. ممکن است نتیجه بازی جابه جا شود و سرمربی آن را گردن داور بیاندازد. مس کرمان در دیدار با شهروند ساری معترض قضاوت داوری بود. فیلم‌ها را ارزیابی کردیم و با نظر کارشناسی ناظر داوری گل شهروند ساری اشتباه نبود. گرچه داوران هم انسان هستند و مثل دیگران اشتباه می‌کنند اما اینکه تمام اشتباهات و خطاها را به گردن آنان بیندازیم، روش پسندیده‌ای نیست.

وی ادامه داد: لیگ فوتسال زنان حرفه‌ای‌تر و تیم‌ها بهتر شده‌اند. رقابت سختی میان ۶ تیم بالای جدول وجود دارد. قبول دارم که تیم‌ها برای حضور در لیگ هزینه می‌کنند و مطمئن باشید که کمیته داوران سعی می‌کند تا بهترین داوران را برای قضاوت در مسابقات انتخاب کند. سه داور بین المللی ما در هر هفته از لیگ برتر قضاوت می‌کنند.

مسوول مسابقات لیگ فوتسال زنان عنوان کرد: یک ماه و نیم گذشته سازمان لیگ فوتسال، کلاس سه روزه‌ای را برای داوران در آکادمی فوتبال برگزار کرد. «صدرالدین موسوی» مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌ اف‌ سی) نیز بهترین گزینه برای آموزش به داوران بود و نکته‌های لازم را به آنان گفت. داوران فوتسال ایران در حد لیگ‌های ابتدایی نیستند. اطمینان داشته باشید داوری که سال‌ها قضاوت می‌کند، وجهه خود را زیر سووال نمی‌برد.

وی درباره سطح تیم‌ها در این فصل خاطرنشان کرد: نتایج دیدارهای این فصل قابل پیش‌بینی نیست زیرا در یک هفته می‌بینیم تیم شهروند ساری که در رده یازدهم جدول قرار دارد، دختران کویر مس را شکست می‌دهد و نامی‌نو نیز به برتری برابر تیم صدرنشین می‌رسد. هر هفته از دیدن نتایج دیدارها متعجب می‌شوم. دیدارها غیر قابل پیش‌بینی و سطح بازی‌ها بسیار خوب است که نمی‌توانم بگویم کدام تیم ضعیف یا کدام تیم خوب عمل می‌کند. در این فصل همه تیم‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. چهار هفته از بازی‌ها مانده و باید ببینیم که کدام تیم به قهرمانی می‌رسد.


شهرزاد نصیری, داوران زن, داوران فوتسال


دیدگاه شما
دیدگاه ها