ورود / عضویت
تاریخ 1398/10/23 ساعت 12:33

برنامه لیگ فشرده نیست

گلاره ناظمی: اگر هدف کمک به فوتبال بانوان است، چه فرقی می‌کند آقا باشیم یا خانم؟

گلاره ناظمی: اگر هدف کمک به فوتبال بانوان است، چه فرقی می‌کند آقا باشیم یا خانم؟ به گزارش فوتبالدخت گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال زنان ایران درباره وضعیت لیگ فوتبال زنان به خبرنگار فوتبالدخت گفت: امسال مسابقات خوبی داشتیم و تمام تلاشمان بر این است که مسابقات طبق روال منظمی برگزار شود. امسال به دلیل عدم اعزام تیم ملی فوتبال زنان خدشه‌ای بر برنامه مسابقات وارد نشد و همه‌چیز طبق برنامه‌ریزی در حال برگزاری است.

استعدادهای زیادی مثل زهرا خواجوی در لیگ زنان داریم


گلاره ناظمی در مورد نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ فوتبال زنان گفت: در نیم‌فصل اول قهرمانی به شهرداری بم رسید و یک پدیده دروازه‌بانی هم داشتیم که موفق به زدن رکورد شد. ما استعدادهای زیادی مثل زهرا خواجوی در لیگ زنان داریم. امیدواریم که بستر و شرایط لازم فراهم شود تا فرصت خوبی در اختیار بازیکنان مستعد قرار گیرد و نیم‌فصل دوم ما همچون نی فصل اول، بسیار خوب، پویا و منظم پیگیری شود.

برنامه لیگ فشرده نیست


وی درباره برنامه مسابقات نیم‌فصل دوم و احتمال فشردگی دیدارها افزود: مسابقات امسال هفته‌ای یک‌بار در حال برگزاری است درصورتی‌که سال گذشته به دلیل اعزام تیم‌های ملی ما پنج روز یا شش روز یک‌بار هم بازی داشتیم و قطعاً مسابقات فشرده‌تر از امسال بوده است. ما امسال فقط دو هفته پایانی بازی‌ها بافاصله پنج روز برگزار می‌شود که بازهم دلیل بر فشردگی لیگ نیست. فاصله پنج روز کاملاً یک‌فاصله زمانی قانونی جهت برگزاری مسابقات است.

گلاره ناظمی: اگر هدف کمک به فوتبال زنان است، چه فرقی می‌کند آقا باشیم یا خانم؟

ورود آقایان ممنوع است اما...


مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان سازمان لیگ درباره مشکل آقایان دربازی‌های لیگ و انتصاب دو مربی مرد برای تیم ملی فوتسال زنان گفت: شرایط تیم ملی با شرایط باشگاهی بسیار متفاوت است و ما در این مورد تصمیم‌گیرنده نیستیم. دربازی‌های لیگ هم باید عرض کنم: «ورود آقایان ممنوع است» اما اگر تمایل داشته باشند برای یک بازی خاص حضور پیدا کنند، می‌توانند درخواست خود را از طریق حراست سازمان ورزش و جوانان استان خود به سازمان لیگ ارسال کنند تا بررسی و تصمیم نهایی فقط برای این بازی خاص گرفته شود.

عدم حضور آقایان خللی وارد نمی‌کند، خانم‌ها به استقلال برسند!


ناظمی افزود: من اصلاً این صحبت را قبول ندارم که اگر عکاسان و خبرنگاران آقا وجود نداشته باشند لیگ زنان دیده نمی‌شود، چراکه ما خانم‌ها باید به این استقلال برسیم که خودمان برای فوتبال زنان ارزش قائل شویم، هزینه کنیم و وقت بگذاریم. ما کسانی را در رسانه‌ها داریم که در بخش زنان مشغول‌اند و حتی به‌روزتر از آقایان فوتبال و فوتسال زنان را پوشش می‌دهند. بسیاری از خبرگزاری‌ها عکاس و خبرنگار خانم دارند که می‌توانند هزینه کنند و از لیگ زنان حمایت کنند. اگر هدف واقعاً کمک به لیگ زنان است، چه فرقی می‌کند که آقا باشیم یا خانم؟
گلاره ناظمی: اگر هدف کمک به فوتبال زنان است، چه فرقی می‌کند آقا باشیم یا خانم؟



گلاره ناظمی, عدم حضور آقایان


دیدگاه شما
دیدگاه ها