ورود / عضویت
تاریخ 1398/10/23 ساعت 09:59

سرمربی تیم فوتسال زنان خراسان

فاطمه شریف: با اشتباهات فردی شکست خوردیم

فاطمه شریف: با اشتباهات فردی شکست خوردیم سرمربی تیم فوتسال زنان هیات خراسان رضوی درباره شکست برابر نامی‌نو اصفهان گفت: با اشتباهات فردی  و عملکرد بد دروازه‌بان این دیدار را واگذار کردیم و نامی‌نو نیز با تمام توان از فرصت‌ها برای پیروزی استفاده کرد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا «فاطمه شریف» اظهار داشت: در دقایق بدی از بازی گل خوردیم و در همان ابتدا در نیمه اول، سه گل دریافت کردیم. سعی کردیم تیم را به شرایط اولیه برگردانیم و جبران کنیم اما سه تا از ضربات ما به تیرک دروازه خورد و با بدشانسی گل‌های بیشتری را به ثمر نرساندیم. توقع داشتیم نیمه دوم جبران کنیم اما دقایق اول نیمه دوم سه گل دیگر خوردیم و این گل‌ها با اشتباهات فردی بازیکنان و دروازه‌بان به ثمر رسید.

وی افزود: دیدار با نامی‌نو به یکی از بدترین روزهای ما تبدیل شد. دروازبان تیم مثل همیشه عملکرد خوبی نداشت در حالی که در دیدارهای گذشته خیلی خوب کار کرده و همواره در دروازه امنیت و آرامش حاکم بود. دیروز این اتفاق رخ نداد و گل‌هایی که در بدترین دقایق خوردیم، سبب شد تا شیرازه تیم از هم بپاشد. ۱۱ دقیقه پایانی ۲ گل زدیم اما ۲ گل هم دریافت کردیم. اگر ۱۰۰ بار دیگر با این تیم بازی کنیم به هیج عنوان این نتیجه رقم نمی‌خورد. تمامی گل‌ها با اشتباهات فردی بازیکنان تیم بود.

سرمربی تیم فوتسال زنان هیات خراسان رضوی ادامه داد: نامی‌نو از فرصت‌ها استفاده کرد و پیروز شد. اما دلیل دیگر شکست ما نیاز مبرم نامی‌نو به این برد بود. چون این تیم اگر بازی را واگذار می‌کرد شانسی برای حضور در پلی‌آف نداشت و اگر در این مرحله قرار نمی‌گرفت ۵۰ درصد از قراردادهای آنان پرداخت نمی‌شد. این موضوع سبب شد تا بازیکنان نامی‌نو عزم خود را بیش از پیش جزم کنند و هر یک نفر به جای۲ نفر بازی کردند تا این دیدار را ببرند. همچنین در دیدار با نامی‌نو از طرف سرداور اشتباهاتی رخ داد اما ما به خودمان و اشتباهات فردی و عملکرد بد تیم باختیم. داوری می‌توانست بهتر باشد اما به این شیوه قضاوت داوران عادت کردیم و اشتباهات داوری هم در سرنوشت بازی ما تاثیرگذار نبود.

وی خاطرنشان کرد: امسال سال دومی است که لیگ برتر از حالت دو قطبی خارج شده است. در سال‌های گذشته ۳ تیم خوب در لیگ حضور داشتند و باقی تیم‌ها برای مقام چهارمی می‌جنگیدند. همواره نتایج در لیگ مشخص و اختلاف تیم‌ها فاحش بود. قانون حضور ملی‌پوشان در تمامی تیم‌ها سبب شد تا دیدارها جذاب‌تر شود. همچنین بازی‌ها غیرقابل پیش‌بینی باشد و همه تیم‌ها برای ادامه رقابت‌ها انگیزه داشته باشند.

شریف عنوان کرد: هر هفته شگفتی‌های زیادی در هر دیدار رقم می‌خورد. هفته گذشته رهیاب تیم سایپا را متوقف کرد و دختران کویر کرمان تیم نامی‌نو را شکست داد. نتایجی دیگری که در هفته‌های گذشته رقم خورد، نشان می‌دهد که لیگ ما در حال پویا شدن است. در لیگ مردان برخی تیم‌های انتهای جدول، تیم اول جدول را شکست می‌دهند و از آن تیم امتیاز می‌گیرند. این مسایل سبب جذاب‌تر شدن لیگ می‌شود. نه آنکه هر فصل بدانیم سه تیم همواره جزو بهترین‌ها هستند و هرگز شکست نمی‌خورند.

سرمربی تیم فوتسال زنان هیات خراسان رضوی اضافه کرد: در این فصل فاصله تیم‌ها کم شده است. گرچه برخی از تیم‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی و مصدومیت بازیکنان از کورس رقابت خارج شدند و جزو چهار تیم برتر نیستند اما هنوز با انگیزه در دیدارها حضور می‌یابند. این تیم‌ها با انجام یک بازی خوب و جوانمردانه تیم‌های دیگر را به چالش می‌کشانند.

وی یادآور شد: هنوز چهار دیدار دیگر را پیش‌رو داریم به ویژه آنکه دیدار با ملی حفاری اهواز از حساسیت بالایی برخوردار است. باید از این فرصت استفاده کنیم تا این دیدارها را ببریم. اگر پیروز شویم، صدرنشینی ما حفظ می‌شود. گرچه صدرنشینی اکنون جایگاهی ندارد و مدالی به تیم تعلق نمی‌گیرد اما دوست داریم با صدرنشینی مرحله مقدماتی را به اتمام برسانیم و در پلی‌آف قهرمان شویم.

فاطمه شریف: با اشتباهات فردی شکست خوردیم

فاطمه شریف, هیات فوتبال خراسان


دیدگاه شما
دیدگاه ها