ورود / عضویت
تاریخ 1398/10/22 ساعت 13:10

مدیرعامل تیم فوتبال آذرخش عنوان کرد

رجب خدایار: زمین نامناسب سبب لغو دیدار ما با بوشهر شد

رجب خدایار: زمین نامناسب سبب لغو دیدار ما با بوشهر شد مدیرعامل تیم فوتبال زنان آذرخش زاگرس شیراز گفت: نبود خط‌کشی و جمع شدن آب در ۲ زمین‌ تیم سینا بوشهر سبب لغو دیدار با این تیم شد.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا «رجب خدایار» در خصوص لغو دیدار برابر تیم سینا بوشهر اظهار داشت: یک شب قبل از برگزاری دیدار با این تیم باران باریده بود، اما دیروز هوا خوب و شرایط برگزاری بازی فراهم شد. در واقع کادر فنی تیم سینا بوشهر سهل انگاری کرد. زیرا طبق آیین‌نامه قبل از مسابقه اعلام شد که هر تیم باید ۲ زمین برای هر دیدار در نظر بگیرد و اگر در زمینی بنا به دلایلی دیدار انجام نشود باید در زمین دیگر برگزار شود. زمین اول به دلیل جمع شدن آب از شرایط خوبی برای بازی برخوردار نبود اما در کنار آن چمن مصنوعی خوبی قرار داشت که تیم بوشهر عنوان کرد به دلیل نداشتن خط کشی نمی‌توان در آن بازی کرد.

وی افزود: به کادر فنی تیم گفتیم به شما وقت می‌دهیم تا خط کشی زمین را انجام دهید و شرایط بازی را برگردانید اما این کار را نکردند. مدام بهانه می‌گرفتند و بدنبال این بودند که بازی را یک روز دیرتر انجام دهند. ۱۲ میلیون تومان صرف هزینه حضور بازیکنان ما در بوشهر شد اما در پایان به دلیل سهل‌انگاری آنان و همکاری نکردن تیم بوشهر این دیدار برگزار نشد.

مدیرعامل آذرخش زاگرس شیراز خاطرنشان کرد: تنها ۲ هفته از ادغام تیم آذرخش تهران با زاگرس شیراز می‌گذرد. بعد از ۲ هفته هیچ بازیکنی را اضافه نکردیم و از این هفته قصد جذب بازیکن جدید را داشتیم. یک بازیکن از ملوان بندرانزلی گرفته بودیم اما هنوز رضایت نامه او نرسیده است و اکنون نمی‌توانیم او را در این دیدارها داشته باشیم. همچنین چهار بازیکن ما در وچان کردستان حضور دارند که هنوز به تیم برگردانده نشده‌اند و قرارداد آنان فسخ نشده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این آذرخش تهران با کردستان ادغام شده بود، اما پس از مدتی به دلیل مشکلات مدیریتی، این دو تیم منفک که تیم به آذرخش شیراز پیوست و تغییر نام داد. برای تیم کردستان که اکنون با نام وچان کردستان در لیگ برتر فوتبال زنان حضور دارد آن زمان ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم و ۵۰۰ میلیون تومان به بازیکنان اختصاص دادیم. همچنین قرار بود دیدارهای میزبانی در سنندج برگزار شود و بازیکنان در تهران به تمرین بپردازند. سه بار برای بازیکنان در تهران خانه اجاره کردم اما آنان خواستند تا در سنندج تمرین کنند. در پایان همه چیز را علیه تیم آذرخش تمام کردند. برای تمامی گفته‌هایم سند دارم و ۴۰ سال عمر ورزشی خود را با این تیم خراب نمی‌کنم.


آذرخش زاگرس شیراز, رجب خدایار, سینا بوشهر


دیدگاه شما
دیدگاه ها