ورود / عضویت
تاریخ 1398/10/08 ساعت 14:10

معرفی سرمربی جدید تیم آویسا غیرقانونی است

فاطمه دغاغله: قراردادم فسخ نشده است

فاطمه دغاغله: قراردادم فسخ نشده است سرمربی تیم فوتبال زنان آویسا خوزستان گفت: هنوز قراردادم با باشگاه فسخ نشده است و معرفی سرمربی غیر قانونی است.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از خبرگزاری مهر فاطمه دغاغله درباره خبر برکناری اش از تیم آویسای خوزستان و معرفی سلیمانی به عنوان سرمربی جدید از سوی مدیرعامل گفت: حقیقت این است که در تعطیلات نیم فصل به سر می بریم و مشغول جذب بازیکن و استعدادیابی برای تقویت تیم بودم. از ابتدای فصل با مدیرعامل صحبت کرده بودیم و قرار بود بازیکنان بهتری جذب شوند و تنها قولی که داده بودم با توجه به بودجه محدود، حفظ تیم در رقابت های لیگ برتر بود.
سرمربی تیم فوتبال زنان آویسای خوزستان ادامه داد: با تمام سختی ها و مشکلات موجود تیم را حفظ کردیم اما امروز بحث آبروی من مطرح است. کسی نمی داند که ما چه کار سختی را پشت سر گذاشته ایم. تیمی را در اختیار داشته ام که بیشتر به جای انجام کارهای تاکتیکی، کار آموزش بر روی بازیکنان را انجام می دادم. ۴-۳ بازیکن نیز در تیم حضور داشتند که نمی دانم بنا به چه دلایلی بازی نمی کردند. تیم نتایج بسیار ضعیفی گرفت اما این دلیلی بر کم کاری نبود، امروز صبح در فضای مجازی متوجه شدم که مدیرعامل خبر از تغییر سرمربی تیم داده است. هنوز قرارداد من فسخ نشده است و این کار غیرقانونی و غیرورزشی می باشد.
وی تأکید کرد: به من اعلام شده بود اگر بتوانیم تیم را در رده ۹-۸ قرار دهیم خوب است، من نیز قرار بود در نیم فصل تیم را تقویت کنم اما حالا جا خورده ام و آنها معرفت خود را نشان داده اند. قراردادم فسخ نشده و این کار غیرقانونی است. نباید من را خراب می کردند. از ابتدای فصل تمام صحبت ها مبنی بر حفظ تیم در رقابت های لیگ بود و با این اتفاقات بسیار ناراحت هستم.
دغاغله در پایان گفت: من برای نیم فصل با استاندار صحبت کرده بودم تا با کمک مالی بتوانیم تیم را آماده کنیم اما آنها به یک باره چنین تصمیمی را گرفتند. این کار بی انصافی است و من آنها را به خدا واگذار می کنم. این را نیز بگویم که چند بازیکن در تیم حضور داشتند که بازی نمی کردند، این را نیز به باشگاه گزارش داده ام. با این وضعیت تیم در ادامه باز هم نتیجه نخواهد گرفت.

آویسا خوزستان, فاطمه دغاغله


دیدگاه شما
دیدگاه ها