ورود / عضویت
تاریخ 1398/09/21 ساعت 00:29

گلاره ناظمی: با هر اختلالی در لیگ برخورد می‌کنیم

گلاره ناظمی: با هر اختلالی در لیگ برخورد می‌کنیم مسئول مسابقات فوتبال زنان درخصوص امکان انصراف تیم زاگرس شیراز از لیگ برتر، گفت: اگر این تیم از حضور در این فصل انصراف دهد،  به دلیل اختلال در روند برگزاری پیکارها به صورت قانونی با آن برخورد می‌شود.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا گلاره ناظمی در خصوص مشکلات مالی تیم‌ها در لیگ برتر، اظهار داشت: متاسفانه مشکلات اقتصادی نه تنها در فوتبال و فوتسال، بلکه همه رشته‌ها را درگیر کرده است. وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها مناسب نیست. تیم زاگرس شیراز نیز هفته گذشته از دیدار با پالایش گاز ایلام انصراف داد. این امر غیرموجه بوده و به کمیته انضباطی گزارش‌های لازم در این زمینه ارجاع داده می‌شود. کمیته نیز رای نهایی را صادر و جرایم را تعیین می‌کند.
مسوول لیگ برتر فوتبال زنان ادامه داد: برخی تیم‌ها مشکلات مالی دارند. با مسوولان تیم زاگرس شیراز صحبت کردیم تا از طرف استان خود حمایت شوند. امیدوارم باشگاه‌های این استان همانطور که از فوتبال مردان حمایت می‌کنند به پشتیبانی از فوتبال زنان نیز بپردازند تا این مشکلات برای تیم‌ها پیش نیاید و بتوانند تا پایان فصل ادامه دهند.
وی یادآور شد: اگر تیم زاگرس شیراز در هفته هشتم شرکت ‌کرد به این دلیل بود تا از لیگ حذف نشود. مسوولان این تیم در تلاش هستند که هفته آینده مشکلات مالی را حل کنند و ما هم پیگیری می‌کنیم که در کدام مرحله هستند و هنوز خبر قطعی نداریم که انصراف می‌دهند یا خیر. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و اگر به صورت غیرموجه انصراف دهند به صورت قانونی با آنان برخورد می‌شود. گزارشی را برای کمیته انضباطی مبنی بر ایجاد اختلال به وسیله زاگرس شیراز در روال برگزاری لیگ می‌فرستیم.


گلاره ناظمی


دیدگاه شما
دیدگاه ها