ورود / عضویت
تاریخ 1397/10/08 ساعت 12:41

مشاور فنی دروازه بانان تیم های ملی فوتبال زنان

عملکرد فنی، تداوم حضور در بازی‌های لیگ و بهترین بازدهی در تیم ملی مدنظرمان است

عملکرد فنی، تداوم حضور در بازی‌های لیگ و بهترین بازدهی در تیم ملی مدنظرمان است مشاور فنی دروازبانان تیم های ملی فوتبال زنان گفت: دروازه بانانی که برای اردوهای تیم ملی انتخاب می شوند، نباید خیالشان آسوده شود که تا ابد گلر تیم ملی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد حبیبی، مشاور فنی دروازه بانان تیم های ملی فوتبال زنان گفت: هفته گذشته اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زنان بزرگسال برگزار شد که 5 گلر را به این اردو دعوت کرده و تمرینات مختلفی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید 12 تیم در لیگ برتر حضور دارند و هر تیم دارای دو گلر است و درواقع 24 دروازبان در مسابقات لیگ حضور دارند که از این تعداد، 14 گلر را به اردوهای تیم ملی دعوت کرده و عملکردشان را مد نظر داشتیم. دروازه بانانی که برای اردوهای تیم ملی انتخاب می شوند، نباید خیالشان آسوده شود که تا ابد گلر تیم ملی هستند. رقابت بین دروازبانان شدید است و تمام بازی ها را رصد می کنم.

مشاورفنی دروازه بانان تیم های ملی فوتبال زنان گفت: عملکرد دروازه بانان برایم بسیار اهمیت دارد. تداوم کار گلرها در تیم های لیگ برتر برای من یکی از انتخاب شاخصه های حضور دروازه بانان در تیم ملی فوتبال است. ضمن اینکه عملکرد فنی، کاری که در لیگ برتر انجام می دهند و عملکردشان در تمرینات از دیگر شاخص های انتخاب آنها خواهد بود

وی افزود: در رده جوانان و نوجوانان استعدادیابی کردیم و گلرهای خوبی را انتخاب کردیم. بدون شک با تمرینات و آموزش هایی که گلرها می بینند، در دوره نهایی می توانیم شرایط خوبی داشته باشیم. علاوه بر تمرینات باید از لحاظ شرایط روحی و روانی نیز روی دروازه بانان کار شود.


دیدگاه شما
دیدگاه ها