ورود / عضویت
تاریخ 1401/02/16 ساعت 23:08

بانوی لژیونر فوتبال: پیشنهاداتی از باشگاه‌های مختلف اروپایی دارم

بانوی لژیونر فوتبال: پیشنهاداتی از باشگاه‌های مختلف اروپایی دارم دروازه‌بان لژیونر فوتبال زنان کشورمان گفت: با عملکرد خوب در تیم آتاشهیر اعتماد مربیان را بیش از پیش کسب و پیشنهاداتی از باشگاه‌های دیگر ترکیه همچون گالاتاسرای و تیم‌هایی از رومانی و لیتوانی دارم.

سمیرا محمدی لژیونر ارومیه‌ای فوتبال زنان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حضور در فوتبال ترکیه تجریه خیلی متفاوت و خوبی بود و ای‌کاش سال‌ها قبل حضور به عنوان لژیونر را تجربه می‌کردم.

وی افزود: فوتبال زنان در ایران و ترکیه تفاوت زیادی دارد و باشگاه‌های این کشور، امکان جذب ۶ بازیکن خارجی و غیر ترک را دارند که در این خصوص تلاش این باشگاه‌ها جذب بازیکن از اروپا یا آفریقا است.

محمدی یادآور شد؛ این سبب بالا رفتن سطح تیم‌ها می‌شود ضمن اینکه نزدیک بودن تیم‌ها از نظر بازیکن رقابت‌ها گرم‌تر شده و ممکن است در طول فصل با برد تیم انتهای جدولی در مقابل تیم صدرنشین همراه شود.

لژیونر ارومیه‌ای عضو باشگاه «آتاشهیر استانبول» ادامه داد: بعد از حضور در لیگ ترکیه با اعتماد مربیان تیم از نخستین بازی به عنوان دروازه‌بان اصلی انتخاب و با عملکرد خوب خود توانستم جواب اعتماد مربیان را به خوبی بدهم هر چند دروازه‌بانان دیگر تیم سطح بالایی دارند اما توانستم جایگاه خود را در تیم تثبیت کنم.

محمدی اضافه کرد: بعد از عملکردی که در تیم به نمایش گذاشتم پیشنهاداتی از تیم «گالاتاسرای فاتیح تاوان» تیم سوم جدول و باشگاه‌هایی از کشورهای رومانی و لیتوانی و همچنین چند پیشنهاد مالی مناسب نیز از لیگ کشورمان داشته باشم.

وی، هدف خود را پیوستن به تیم مشهور «گالاتاسرای» دانست که با مخالفت باشگاه آتاشهیر بدلیل قرارداد دو ساله اش همراه شد و گفت: در تابستان امسال و بعد از پایان فصل جاری و اتمام قراردادن بدنبال پیوستن به باشگاه‌های بزرگتر اروپایی هستم.

محمدی تاکید کرد: مصدومیت در هفته‌های پایانی اتفاق ناراحت کننده‌ای بود که به آن مواجه شدم با این حال طی یک ماه آینده دوباره تمرینات خود را آغاز خواهم کرد.

وی افزود: هم اکنون تیم «آتاشهیر استانبول» در رتبه هفتم جدول گروه قراردارد و با توجه به صعود چهار تیم از هر گروه تلاش خود را برای جبران و کسب نتایج مناسب انجام خواهیم داد.

این دروازه‌بان ارومیه‌ای که روز گذشته /جمعه ۱۶ اردیبهشت/ بازی تیم «همیاری آذربایجان‌غربی» و «سپاهان اصفهان» را در ورزشگاه شهیدباکری از نزدیک تماشا کرد در خصوص این مسابقه گفت:  تیم همیاری تیم جوان  و بازیکنان با انگیزه و پرتلاشی دارد ولی برای کسب نتایج بهتر نیاز به جذب بازیکنان و تقویت بیش از پیش دارد.

محمدی در خصوص تیم ملی نیز گفت: علت دعوت نشدن را نمی‌دانم و با توجه به اینکه اولین لژیونر فیکس فوتبال زنان هستم و عملکرد خوبی نیز در طی این مدت داشتم اما به سلیقه مربیان تیم ملی احترام می‌گذارم و با این حال تلاش خود را بیشتر خواهم کرد تا به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شوم.

وی در خصوص حضور «مریم یکتایی» دیگر دروازه بان ارومیه‌ای در لیگ ترکیه گفت: یکتایی از دوستان خوب و صمیمی من است و همواره ارتباط خوبی با یکدیگر داریم ولی به عنوان یک رقیب برای او احترام زیادی قائل هستم.

لژیونر ارومیه‌ای باشگاه «آتاشهیر استانبول» اظهار کرد: فوتبال زنان ایران نیازمند امکانات بیشتری است و با توجه به وجود استعدادهای زیاد در بین علاقمندان به فوتبال دارد و با اضافه شدن پخش تلویزیونی انگیزه‌ها نیز افزایش و شاهد پیشرفت بیشتر فوتبال در کشورمان خواهیم شد.

محمدی گفت: خوشحالم که به درجه‌ای از فوتبالم رسیدم که به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ خارجی حضور دارم و در این راه از برادرم «علیرضا محمدی» و خانواده که از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم خدا را شاکرم که به این موفقیت دست یافته و امیدوارم در آینده نماینده شایسته ای برای فوتبال شهرم ارومیه و کشورم ایران باشم.

«سمیرا محمدی» متولد ۲۴ خرداد ۱۳۷۱ در ارومیه است، او سابقه حضور در تیم‌های مختلف لیگ برتر فوتبال زنان کشورمان از جمله «همیاری آذربایجان‌غربی» را دارد و هم اکنون در سوپرلیگ ترکیه و باشگاه «آتاشهیر استانبول» بازی می‌کند.

منبع: irna-84743075



دیدگاه شما
دیدگاه ها