ورود / عضویت
تاریخ 1398/08/01 ساعت 10:26

فرنوش جعفری بالاتر از قله های افتخار

تاریخ سازی خانم گزارشگر برای اولین بار با گزارش دیدار آژاکس و چلسی

تاریخ سازی خانم گزارشگر برای اولین بار با گزارش دیدار آژاکس و چلسی به گزارش فوتبالدخت فرنوش جعفری برای اولین بار در تاریخ صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران دیدار فوتبال تیم های آژاکس و چلسی را گزارش خواهد کرد

روز چهارشنبه اول آبان دو تیم آژاکس و چلسی از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و از گروه هشتم این رقابت ها از ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار از شبکه رادیویی ورزش پخش می شود.

گزارش این بازی حساس اما بر عهده فرنوش جعفری است. فرنوش جعفری از چهره های نام آشنایی رادیو و تلویزیون است که پیش تر با گزارش تلویزیونی فوتسال زنان بین تیم های پویندگان فجر شیراز و ملی حفاری ایران در شبکه ورزش نام خود را بر سر زبان ها انداخته بود اینبار قرار است به عنوان نخستین بانوی گزارشگر بازی فوتبال آقایان در ایران تاریخ سازی کند.
همچنین کادر گزارش این دیدار نیز با ترکیبی از زنان سرشناس اهالی فوتبال ایران بسته شده است. در این گزارش نیلوفر اردلان و گلاره ناظمی به عنوان کارشناس فنی و کارشناس داوری حضور دارند.
برنامه گزارش ورزشی از ساعت ۲۰ تا ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی سحر مستدام و اجرای شیرین هاشمی و برای اولین بار با یک تیم گزارشی از زنان از شبکه رادیویی ورزش پخش می شود.

تاریخ سازی خانم گزارشگر برای اولین بار با گزارش دیدار آژاکس و چلسی


تاریخ سازی خانم گزارشگر برای اولین بار با گزارش دیدار آژاکس و چلسی

فرنوش جعفری, گزارشگر زن, گزارش فوتبال, گلاره ناظمی, نیلوفر اردلان, سحر مستدام, شیرین هاشمی


دیدگاه شما
دیدگاه ها