ورود / عضویت
تاریخ 1398/08/01 ساعت 09:01

گلاره ناظمی: اعتراض داوران به فوتبال زنان آسیب می‌رساند

گلاره ناظمی: اعتراض داوران به فوتبال زنان آسیب می‌رساند مسئول مسابقات زنان سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اینکه داوران ما برای دریافت مطالبات خود در مسابقات لیگ حضور نیابند، حرکت درستی نیست و این امر به فوتبال زنان آسیا می‌رساند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا «گلاره ناظمی» درخصوص اعتراض داوران فوتبال، اظهار داشت: ما زنان باید همواره در همه مشکلات در کنار یکدیگر باشیم. گرفتن مطالبات حق هر شخصی است. باید تعامل سازنده‌ای میان داوران و مسئولان وجود داشته باشد تا برخی اتفاقات رقم نخورد. اینکه داوران به فدراسیون فوتبال اعلام کنند که اگر تا هفته آینده حق آنها پرداخت نشود قضاوت نمی کنند صحیح نیست.



وی افزود: این اعتراضات می‌تواند به زنان فوتبالیست ما آسیب برساند زیرا که تیم‌ها و مسئولان برای برگزاری مسابقات لیگ بسیار تلاش می‌کنند و نباید داوران این موضوع را نادیده بگیرند و در مسابقات لیگ حضور نیابند. باید همه در کنار یکدیگر باشیم و درخواست خود را از راه معقول و منطقی بیان کنیم.

مسئول مسابقات فوتبال زنان سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که در صورت ادامه اعتراضات داوران، با ای اف سی و فیفا نامه نگاری کرده و نام این داوران را از لیست بین المللی سال ۲۰۲۰ خارج خواهند کرد، گفت: این موضوع صحت ندارد و مقدور و منطقی نیست. با توجه به شناختی که از «فاطمه فهیمی» مسئول داوری زنان دارم، وی این کار را انجام نمی‌دهد و بعید می‌دانم کمیته داوران چنین حرفی زده باشد.

ناظمی یادآور شد: در جامعه امروز مشکلات مالی بسیار است. من به عنوان داور فوتسال هنوز حق الزحمه خود را دریافت نکردم و طبیعی است که این مشکلات وجود داشته باشد.




فاطمه فهیمی, گلاره ناظمی, داوران زن


دیدگاه شما
دیدگاه ها