ورود / عضویت
تاریخ 1398/06/23 ساعت 09:43

ایران 4 - تاجیکستان صفر

درخشش بانوان فوتبالیست‌ زیر 16 سال ایران مقابل تاجیکستان

درخشش بانوان فوتبالیست‌ زیر 16 سال ایران مقابل تاجیکستان تیم ملی فوتبال زیر16 سال زنان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام کافا تیم ملی زنان تاجیکستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال زیر 16 سال زنان جمهوری اسلامی ایران در نخستین بازی خود در ورزشگاه «چغتای» شهر تاشکند تیم ملی زنان تاجیکستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

دو گل این بازی را «محدثه زلفی» و یک گل را «فاطمه یوسفی» وارد دروازه تیم ملی تاجیکستان کردند. یک گل دیگر را نیز «دلداره امامعلی یوا» بازیکن تاجیکستان روانه دروازه خود کرد.

شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال زیر16 سال زنان ایران پس از بازی گفت: متاسفانه به دلیل اینکه در برنامه مسابقات اعلام نشده بود که بازی در زمین چمن مصنوعی انجام می شود بچه های ما امروز سنگین بازی کردند. ما تمرینات را در زمین چمن طبیعی انجام داده بودیم. بچه ها کفش مخصوص چمن مصنوعی را همراه نیاورده بودند.

سرمربی تیم فوتبال زیر16 سال زنان ایران افزود: به همین دلیل خستگی بچه ها زیاد بود و می دانید که سنین پایه، آسیب دیدگی روی چمن طبیعی و مصنوعی زیاد است.

«مهینی» اظهار داشت: فردا با تیم ملی زنان قرقیزستان بازی داریم. تیم قرقیزستان نسبت به تیم ازبکستان تیم قوی تری است و ما بازی آنها را دیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایران در روز اول با برد 4 بر صفر بدون گل خورده در صدر جدول مسابقات جام کافا قرار گرفت. تیم ما با تیم قرقیزستان هم امتیاز است، اما بدون گل خورده در صدر جدول قرار گرفتیم.

«مهینی» در پایان اظهار داشت: امیدوارم که فردا هم یک نتیجه خوب بگیریم و یکی از فینالیست های اصلی این دوره از مسابقات باشیم.

تیم ملی فوتبال زیر16 سال زنان جمهوری اسلامی ایران را در این تورنمنت «فاطمه نصرالهی» سرپرست تیم، «شادی مهینی» سرمربی تیم، « ایناس آراسته نژاد» مربی، «فریناز فهیمی‌پور» پزشک همراهی می‌کنند.

این تورنمنت (جام کافا) به میزبانی ازبکستان و با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان تا روز 16 سپتامبر (25 شهریور ماه) برگزار می‌شود.

درخشش زنان فوتبالیست‌ زیر 16 سال ایران مقابل تاجیکستان

تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال ایران, محدثه زلفی, سیده فاطمه یوسفی, شادی مهینی, فاطمه نصرالهی, ایناس آراسته نژاد, فریناز فهیمی‌پور


دیدگاه شما
دیدگاه ها